Är Gardena Cylinderklippare 380 AC ett bra köp?

Läste någonstans att någon drivrem brukar slitas. Nått mer man ska tänka på?
 
Redigerat:
Alltså det är en begagnad sådan jag hade tänkt köpa.
 
harry73
Olle Berg (www.olleberg.nu) rekommenderar en batteridriven variant GARDENA ACCU Uppladdningsbar Cylinder Gräsklippare 380 Li

och då antar jag att din variant (med sladd?) också borde vara bra
 
Olle Berg, är inte det bara en reklamsida med köpt innehåll? Det ser ut som att han tar procent på försäljningen av det han tipsar om.
 
Marlene Eskilsson skrev:
Olle Berg, är inte det bara en reklamsida med köpt innehåll? Det ser ut som att han tar procent på försäljningen av det han tipsar om.
Jo, men har har fått till en hyfsad gräsmatta med sina sponsrade prylar, det tror jag vi kan enas om ;)

/A
 
Marlene Eskilsson skrev:
Olle Berg, är inte det bara en reklamsida med köpt innehåll? Det ser ut som att han tar procent på försäljningen av det han tipsar om.
Intressant. Jag har läst hela hans sida och jag tycker nog det framgår att han inte är sponsrad. Men du kanske har information som inte finns tillgänglig för alla. Det här är vad jag läste: http://www.olleberg.nu/forum/%C3%B6vriga-fr%C3%A5gor-group4/%C3%B6vriga-fr%C3%A5gor-forum1/olle-bergs-ev-sponsring-thread107/. Har du också en länk till din källa?
 
gasolgrill skrev:
Intressant. Jag har läst hela hans sida och jag tycker nog det framgår att han inte är sponsrad.
Sponsrad kan väl betyda olika saker men det verkar ju rätt uppenbart att han i varje fall säljer reklamplats.
 
Fast han har mycket matnyttig information om gräsmatteskötsel + svarar på inskickade frågor. Sponsrad? Säkerligen, men fortfarande läsvärd och bra tips till intresserade.
 
harry73
Själv säger han (eller hans son) följande: Han tar inget betalt för att annonsera utan de produkter han rekommenderar får gärna vara med gratis.

Kanske det är konstig att göra så, men å andra sidan är det hans hemsida

Jag litar på Olle Berg
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.