Hej,
Jag ska lägga marksten på en gång som idag har singel. Ytan är ca 20 kvm. Vad är ett rimligt pris om jag vill köpa tjänsten? Stenen köper jag själv.

/johkar
 
vart bor du?Måste det grävas ur?isoleras?Ofta är inte ytan styrande...utan det finns en viss "igångsättnings kostnad" för att göra ett sådant jobb. Vad för sorts läggning ska du ha?...plattorna teglade?kantsten?osv..
/
M
 
trojlee skrev:
vart bor du?Måste det grävas ur?isoleras?Ofta är inte ytan styrande...utan det finns en viss "igångsättnings kostnad" för att göra ett sådant jobb. Vad för sorts läggning ska du ha?...plattorna teglade?kantsten?osv..
/
M
Västerås. Eftersom det ligger singel idag måste det nog grävas ur lite grann för att komma ner på fastare mark. Jag har själv schaktat bort lite grann. Ingen isolering krävs. Det är tumlad marksten 210x140x40.
 
skulle gissa på runt 500kr/kvm...sen kan det hända att det blir lite dyrare då det är en liten yta eftersom att man ändå måste dit med grävare, lastbil osv...den kostnaden blir ju mer försumbar ju större yta du har...
 
Tack för svaret.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.