jeppeknaster skrev:
Spikar du glesen på det gamla golvet?
Yessir! Eller, jag skruvar den såklart. Tar någon centimeter i takhöjd men det kvittar om det är 2,40 eller 2,37...
 
Ligger på en filt i trädgården och planerar nästa sovrum... Man kan ha det sämre!
 
  • ImageUploadedByByggahus.se1337537846.515708.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Fått hem ny plåt nu. Golvvärmen är klar, dags att börja lägga golv. Det blir bambu här också.
 
  • ImageUploadedByByggahus.se1338117274.028446.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Gölv :)
 
  • ImageUploadedByByggahus.se1338148647.148306.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Embridioum och 2 till
  • Laddar…
Jag har en längre tid funderat på att ha en cool skjutdörrslösning in till vårt dressingroom. Tittat på automatik med sensor. Riktigt läckert och väldigt onödigt! Men jag gillar ju sånt ;)

Hittade denna och bestämde att en sån ska jag ha! det kan få kosta 10lapp eller så! http://www.youtube.com/watch?v=nEEWwn-c7Vs

Sen hittade jag priset på den....8795..... dollar.... WTF!
 
Korvgubbe
Nja, personligen så skulle det nog inte ta så lång tid innan jag blev förbannad på att behöva stå och vänta på att dörren ska öppna sig tillräckligt mycket för att jag ska kunna gå in.
Men alla är vi ju olika och det blir säkert både snyggt och häftigt det du hittar på!
 
  • Gilla
erik_n
  • Laddar…
Korvgubbe skrev:
Nja, personligen så skulle det nog inte ta så lång tid innan jag blev förbannad på att behöva stå och vänta på att dörren ska öppna sig tillräckligt mycket för att jag ska kunna gå in.
Men alla är vi ju olika och det blir säkert både snyggt och häftigt det du hittar på!
Haha, antagligen jag också... men ibland får man lite korkade ideer som man av nån anledning bara måste realisera... låter verkligen jättefriskt, jag vet...
 
Behändigt om det finns familjemedlemmar som har stora problem att stänga dörrar efter sig...;)
 
  • Gilla
erik_n
  • Laddar…
Sakta men säkert växer ett rum fram...
 
  • ImageUploadedByByggahus.se1339138374.437682.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är ju utomhussäsong nu, har du inget att göra ute ;-)
 
  • Gilla
MaWa71
  • Laddar…
PCLarsson skrev:
Det är ju utomhussäsong nu, har du inget att göra ute ;-)
Problemet är att jag måste bli klar med insidan och utsidan innan vintern. Insidan och ändring av alla fönster ligger överst på listan. Jobbigt att byta värmesystem mitt i vintern lixom... Fasaden kan man ju göra i oktober :p
 
Frugan in action!
 
  • ImageUploadedByByggahus.se1339278660.230910.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
erik_n skrev:
Frugan in action!
Fönsterspännis!! :D
 
  • Gilla
erik_n
  • Laddar…
Kattvovven skrev:
Fönsterspännis!! :D
Det är ju så man jobbar! Haha!! :wow:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.