Hej!
Har fixat allt med min lilla plattläggning (ca 5m²) upp till att jag skall lägga det sista avjämnande lagret. Då jag inte har tillgång till någon bil med släp skulle jag vilja göra detta med flis då jag i så fall skulle kunna köra det i bilen. Men vart får man tag i det i små volymer? Jag bor ca 3 mil norr om Göteborg. Jag har faktiskt ingen aning vart man vänder sig?!? Eller finns det något annat man kan hitta på?
 
Kollat med Ballast i stenungsund?
Eller Allt i Mark i GBG?
 
Du får väl knega ihop det som alla andra! ;)
 
Tänkte kolla Allt i mark imorgon då jag jobbar i GBG. För att krångla till det lite så är jag hörselskadad och har därför svårt att ringa runt och höra med ställen, behöver oftast prata face to face.
Företag som säljer sådanda här grejer verkar heller inte ha sina hemsidor som första prio vilket gör att det blir lite meckigt...
 
Såg nu på allt i marks hemsida att de säljer de flesta krossprodukter enligt principen "X kr för fylld blå IKEA kasse" så där borde du kunna få tag i det du önskar.
 
Vad bra, då får det bli en tur dit. Tackar tackar för svaren!
Ska bli gött att få detta fixat nu när det vankas långhelg :)
 
Jag brukar handla hos Alekrossen mellan Nödinge och Bohus, iof med släpkärra. Är grusgropen bakom där nya Klädkällaren byggs. Skulle tro att det inte är några problem att lasta själv rätt i bilen där.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.