Jag har tagit in priser hos två leverantörer på kompletta vitvarupaket i rostfritt från Husqvarna, Electrolux och Cylinda priserna variera från 60 000:- för husqvarna 55 000:- för Cylinda och 53 000:- för Electrolux , i alla paket är det cylindas sverigetvätten som ingår, fläkt från termex och Electrolux handdamsugare övriga grejjer är från respektive märken. Frågan är vilket märke jag skall välja? Husqvarnas grejer känns mycket frächare med snyggare design men frågan är om dom är 7000:- kronor bättre är Electrolux som ser billigare ut, vilket skall vag välja? ögona väljer Husqvarna men plånboken väljer Electrolux.
 
optimum
Husqvarna, självklart

Men be om offert från några fler ställen så kommer du säkert ner mer i pris.

Kolla även vad de större Webbshopparna ger för pris.

Prisförhandla sedan så kommer du ned ytterligare i pris.

För mig som tog Husqvarna (rostfritt med bra standard) blev det en vanlig affär som både var bäst i pris och har bra service.


mvh Roland
 
Husqvarna alla dagar.

Valde själv mellan det och elektrolux alt AEG, har inte ångrat att vi valde Husqvarna.

För oss vart det lite enklare då Husqvarna då var den ända som hade avfrostningsfri Frys, och bästa ugnen.
Verkar som Elektrolux koncernen först lanserar vissa funktioner på Husqvarna och lite senare på övriga.


/M
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.