Hej alla,
Nu har vi tröttnat på vår inomhuspool som är belägen i källaren. Poolen är ca 3,5x5 m och ca 1,5m djup. Vi funderar på att göra gillastuga av poolrummet istället.
Har ni några bra tips om hur man ska avveckla poolen permanent? Ska man fylla igen hela utrymmet och i så fall med vad? Vart ska man vända sig om man vill ha hjälp? Bor utanför Stockholm.

Tacksam för ideer och tips.
 
Regla upp o lägg golv över, dumt att fylla igen om ni eller framtida ägare vill ha pool.
 
Grannen har reglat upp sin och har ett förråd i den med flytande golv ovanpå.
 
Poolrummet har klinkers på golvet runt poolen idag och jag skulle vilja ha samma klinkers i hela rummet när poolen är igensatt. Ska man fästa reglar en bit ner i poolen för att kunna få samma nivå på hela golvet? Vad lägger men ovanpå reglarna innan man sätter klinkers?
 
Redigerat:
Ja, lägg golvspån!
 
Hur gör man för att tröttna på en pool? :)
 
Jag vill också veta hur man tröttnar på en pool ? :)
Har alltid drömt om en... men frugan vill ingen ha...och för husfridens skull så blir det ingen ..
 
Micro skrev:
Jag vill också veta hur man tröttnar på en pool ? :)
Har alltid drömt om en... men frugan vill ingen ha...och för husfridens skull så blir det ingen ..
Fresta med en vedeldad badtunna, är väldigt populärt. När du har fått godkännande av en sådan, bygger du en själv men i modell stor typ 3-4m i diameter... = ni har nu en badtunna met en pool på köpet;) Vad ska frun säga nu???;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.