Mikael_L
Du kan vara dåligt samvete!

Nu fick jag dåligt samvete för att jag inte HAR ett tak. Undrar om tjejen går med på en fondvägg? :D
 
On topic - ascool produkt. Tror det kommer komma mera sånt i framtiden. Varför inte ha krav på såna produkter istället för byggförsäkringar som ändå inte verkar fungera. Skumt
 
Mikael_L
Allra mest intressant skulle det vara om det sög i sig luftens CO2 och att det sen rann ner bensin i stuprören, som bara var att samla in och hälla i bilen. :cool:


"Granulatet på Noxite-produkterna är täckt av titandioxid. Det är en katalysator som utan att själv förbrukas påskyndar omvandlingen av skadliga NOx-partiklar till ofarligt nitrat, NO3. Processen aktiveras när solens ultravioletta strålning träffar taket. Mer än 85 % av kväveoxiderna kan neutraliseras för att sedan sköljas bort av regnet."
 
Ser framför mig hur vi får tapeter som omvandlar koldioxid till syre, omvandlar svärmödrar till drömmödrar, katthår och damm som samlas längst lister, solcellstapet som ger ström till dina elektroniska prylar hemma (tänk om alla fick 100watt gratis per dag = många kolkraftverk vi kan stänga)
 
En stor fördel är att man då kan lägga papptak utan att folk längre kan gnälla över att det ser billigt ut.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.