Grävning för pool startar vilken dag som helst och då finns det minst 150 kubik fyllnadsmassor som söker nytt hem.

Bortskänkes gratis mot löfte om god framtida omvårdnad och gentlemannamässig hantering av massorna. Jag står för frakt inom något rimligt avstånd.

Schaktmassorna består mestadels av lerjord och en del mindre stenar.
 
Det här är nog intressant för min kollega, har du något telefonnummer som jag kan vidarebefodra till honom?
 
PM skickat till dig.
 
Din inkorg är full, tyvärr kan inte min kollega ta emot några massor just nu, han behöver en grävare för att jämna ut det som kommer. Men tyvärr inget han har tid med just nu.
 
ok!
 
Finns massorna kvar?
 
Ja, men imorgon kommer grävmaskinen så nu är det snabba ryck om vi ska få till något!

Har skickat dig ett PM.
 
Redigerat:
Var finns de? Bor i tungelsta
 
Herrängen/Älvsjö. Sannolikt är Tungelsta för långt bort för att det ska vara ekonomiskt rimligt. PMa gärna en adress. Förhoppningsvis har detta löst sig med Christoffer redan, vi vet om ett par timmar.
 
Detta löste sig på bästa tänkbara sätt. 15 lastbilar är nu påväg till Christoffer i Tullinge - kanonbra att hitta en win-win lösning på detta sätt. "I grevens tid' har väl fått en ny betydelse eftersom vi fick alla pusselbitar klara samtidigt som grävaren rullade in här imorse.....:)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.