R
I stället för staket runt uteplatsen vill jag ha någon sorts mindre lampor med LED som tillsammans med mindre växter skapar en naturlig avgränsning. Det jag tänkte mig var något åt det här hållet, men inte med solceller utan el; http://www.rusta.se/solcell_bjorko_p91350020.html

Har sökt på nätet men dessa mindre varianter finns enbart som solceller :(
Eller har jag sökt för dåligt? Tips?
 
Det finns massor med modeller utan solcell. Kolla på Hornbach, Bauhaus eller rena belysningsbutiker. Välj LED för miljöns skull.
/CC
 
R
Tack, skall kolla upp detta! Sökte på nätet, hittade inget roligt och blev orolig för att det inte fanns. Hittade bara pållare.. :(
 
533874_316629741738363_306395172761820_765954_1286592755_n.jpg


kan det vara något ca 40 cm hög med led
 
R
freddye skrev:
[bild]


kan det vara något ca 40 cm hög med led
Jo, den se jättetrevlig ut. Lagom höjd och LED. Har du tips på inköpsställe med?
 
Kolla Aliexpress.com. Det finns en del ute led. Direkt import från Asien och man slipper mellanhänder i Sverige som tar ut mer.
 
Jag söker LED-belysning som skall fällas in i mitt trallgolv på balkongen. Problemet är att det måste vara solcellsdrivet! Hittar ingen sådan lösning men det borde vara busenkelt med tanke på hur lite ström dessa LED-lampor drar... Sollcellspaket med batteri, ett antal lampor samt gärna skymningsrelä och dimmerfunktion. Några tips?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.