Daniel78 skrev:
Jag har testat en mängd olika hölster till mina skruvdragare, dom flesta har jag slängt efter några timmars testning, tills jag hittade ett Stanley Fatmax hölster, det är helt perfekt, maskinen går djupt ner i hölstret och ramlar inte ur, även om jag struntar i att knäppa fast remmen över handtaget. (Bosch GSR 14,4v i mitt fall)
och det är bekvämt mot låret eftersom det är vadderat, det är dessutom väldigt "formstabilt", så det är aldrig några problem att få ner maskinen.

Jag köpte mitt hölster på Clas Ohlson, men tyvärr så säljer dom inte detta längre, och deras "ersättare" Cocraft ser bara löjligt ut i jämförelse :(

[länk]
[länk]
Ajdå... köpte ett 99 kronors CoCraft igår. Verkade ok med en PSR14,4 men det vet jag först när jag ålat runt på stegar ett tag.

Men tack för tipset!!! ska hålla utkik efter Stanleys variant, det märket verkar säljas överallt så det finns hopp.
 
Jag har klättrar på stegar, ålat i krypgrunder och kört bil med min GSR i mitt Fatmax hölster (utan att spänna fast maskinen med remmen) och jag har aldrig tappat maskinen.
 
Köra bil med skruvdagaren i hölstret låter som en klockren genväg till bits/borrhål i sätena ;). Är lite sugen på fler verktyg så jag ska kolla in toolstop du länkade till.

En annan fråga:
Ska tilläggsisolera typ 140m² fasad och sätta ny lockläktspanel (skruva) samt tilläggsisolera vindsgolvet och skruva golv där.

Tjänar man något på att ha en skruvdragare med "knack" till såna jobb? ser att det finns fina verktygsset hos Toolstop med både 10,8 samt 18 volts "impact drivers".
 
baljbalj skrev:
Köra bil med skruvdagaren i hölstret låter som en klockren genväg till bits/borrhål i sätena ;). Är lite sugen på fler verktyg så jag ska kolla in toolstop du länkade till.

En annan fråga:
Ska tilläggsisolera typ 140m² fasad och sätta ny lockläktspanel (skruva) samt tilläggsisolera vindsgolvet och skruva golv där.

Tjänar man något på att ha en skruvdragare med "knack" till såna jobb? ser att det finns fina verktygsset hos Toolstop med både 10,8 samt 18 volts "impact drivers".
Jag har rivt/byggt/renoverat allt som kan tänkas, och jag har aldrig haft behov av en sådan, (använder Bosch GSR 14,4 till allt)

Jag skruvar allt från 3,5*20 till 6*180mm skruv med den maskinen.

En granne har en knack-maskin och det när snudd på att jag behöver ha hörselskydd på mig när han använder den, och då är det runt 50m bort, så jag håller mig borta från dom där.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.