Hade inställningen enligt bild och då visades fel tid i forumet.. Ändrade till den andra så funkade det..

Ingen fara, men känns onödigt med en funktion som inte funkar.

Testade att ändra tillbaka till den som var innan, men då var klockan fortsatt rätt, så vet inte om det bara är hos mig det var konstigt..
 
  • Skärmavbild 2012-03-26 kl. 09.04.06.png
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Hej!

Ja, det verkar som det är något som strular där. Jag har fixat så det blir lite bättre (dvs funkar för de flesta). Ifall det är någon som fortfarande har problem, prova att göra som jackt beskriver här ovan.

Jag har också fixat en permanent fix för det här. Den kommer dock dröja någon vecka innan den börjar användas.
 
Detta problem har jag haft i många år, ibland har jag fått ändra min tids-zon till +2 eller -2 för att det ska stämma.
 
En lustig grej för mig är att tiderna anges rätt på vissa ställen, och fel på andra.

tid.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Detta verkar fortfarande strula. Har fel tid i forumet sedan helgen.. :)

Har dessa inställningar, (vet inte varför de blivit ändrade sedan sist.)

Skärmavbild 2012-10-29 kl. 08.17.31.png

Det är bara "avstängd sommartid" som funkar verkar det som.. Nu går min klocka rätt..
 
Redigerat:
Nu ska forumet vara på vintertid igen. :)

Tyvärr så är inte forumet tillräckligt kompetent för att självmant komma ihåg att växla mellan sommar- och vinter-tid utan det kräver att man manuellt går in och växlar. Tack för ni sa till!
 
Funkar inte för mig.
 
wanegardh, jackt och Daniel78, nu har jag ändrat i era profiler så att era klockor ska gå rätt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.