Hur djup måste en pool vara för att kunna simma i den?
 
1m svarar jag, men svaret beror delvis på hur lång den är som skall simma och dess simteknik.
 
Ok. Tack!
 
Jag simmar i 0,9-meters.
 
Ryggsim O,5 m
 
  • Gilla
Kallebo
  • Laddar…
Nu har vi fått konstiga ideer på pkaceringen o nästa fråga, Hur liten diam klarar man sig för en pers?
 
En standardpool har 1,38m badjup, ska du plaska runt i mindre än det finns det ju vanliga badkar att använda.

Ska du ha en pool att simma i? Kortare än 7-8 meter blir väldigt få simtag. Bättre att investera i en jetstream isåfall. Man kan säkert ha trevligt i en mycket mindre pool än så, men inte om man vill kunna ta simtag...
 
Det handlar om gymnastik för frun. Och ev bara ligga i den med bira i. Idealet vare SPA för 10? Pers. Men då vill jag inte veta vad den skulle kosta;-)kosta
P.s. Just nu är det mest funderingar innan ett beslut.
 
Spa för 10 pers varför det? Spa ska vara en lugn och skön upplevelse. Det finns inget störigare än när man badar spa med en massa skrikiga ungar som plaskar och har sig. Du klan ju alltid köpa två spa, ett för ungar och ett för vuxna isåfall.
/CC
 
Kolla in swimspa eller endless pools. Det senare kan man simträna ganska seriöst inpå liten yta.
 
fredl skrev:
Kolla in swimspa eller endless pools. Det senare kan man simträna ganska seriöst inpå liten yta.
:surprised:

Hoho. Ska be Jultomten komma med en :wow:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.