Någon som vet var man kan få tag i en snygg torkställning att torka tvätt på inomhus. Vill inte ha de som säljs på Ica och Coop. Jag vill helst ha en i trä med gott om utrymme att hänga tvätt på. Har just renoverat kombinerat badrum/bastu/tvättstuga och den fula torkställningen stör helhetsintrycket. Tacksam för alla tips!
 
Ska du ha den fristående, väggfast eller i någon form av hopfällbarhet? Lite lättare att kunna komma på någon lösning när jag vet hur du vill ha det.
 
Fristående, gärna hopfälbar så att den kan bli både lägre och mindre djup... snickrar du?
 
Okej då vet jag vad jag har att fundera på... Jo då jag snickrar när tillfälle och möjlighet ges :)
 
Jag har tittat runt lite och funderat... Att få tag på en befintlig torkställning som är lite annorlunda och i trä som du beskriver blir svårt.
En ide som for upp i min skalle är att antingen köpa eller göra en skärmvägg, en sådan som du går bakom för att byta om. Så monterar du in trådhyllor som du kan fälla ut vi användande men smälter in i designen när det bara är en skärmvägg. Hoppas att du förstod hur jag menar. Det är vad jag kan komma på för tillfället, men ska fortsätta att fundera och titta efter någon annan variant.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.