Hej,

inom en månad flyttar vi in i vårt nybyggda Myresjöhus och allt har (hittills i alla fall) gått väldigt bra. Nu håller jag på och planerar att få en terrass/altan byggd så snart som möjligt. Jag tänker anlita hjälp för detta då jag inte har tid själv. Snickarna som bygger huset talade om ungefär 1100,-/m2, vilket jag tycker låter väldigt dyrt (iofs inkl material). Är det någon som anlitat hjälp för detta och har lite "färsk" info om priser. Vi talar om cirka 50m2 och det behöverr ej pålas, då marken är förberedd för terrassen i samband med att grundarbetet och grovplaneringen skedde.

Om det dessutom är någon som har lite koll på var priserna ligger för att få utvändig målning så tar jag gärna emot svar på detta också.

Kanske kan jag i gengäld bidraga med svar på något annat.

Tack på förhand!
 
Hej! Vi planerar ett hus i Sthlms skärgård. Har bl a kontaktat Myresjö Hus. Är ni helt nöjda? Var bygger ni och vilket kontor/vilken säljare har ni kontakt med? Jämförde ni priser mellan några företag innan? Med vänlig hälsning, Ingeborgm
 
Vi har kontrollbesiktning imorgon förmiddag så låt mig återkomma efter detta, men hittills har det gått bra. Har köpt via Uppsalakontoret eftersom vi bygger här. Jämförde även med andra leverantörer men valet föll på Myresjöhus efter ett antal kriterier som kändes viktiga.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.