Hej igen allla,

Tänkte ta och begära in pris på FTX-aggregat och skulle därför behöva en lista över tillverkare.
Jag har själv funnit följande (har inte sökt så länge, för jag bestämde mig nyss:))

TemoVex 250, www.temovex.se
HERU 50, www.ostberg.com
TermaVent, www.mkteknik.se

Är det någon som vill/kan fylla på listan? Kanske även med prisuppgifter...
 
Hej,

Vet att tråden är lite gammal, men jag är lite intresserad över om du fick fram några priser på FTX:arna?

Skulle vara väldigt intressant att se...
 
Jag hittade en super bra översikt på konsumentverkets hemsida, som jag har kompletterat med egna resultat... ;D

Jag delar gärna av mig, men jag är iväg och jobbar just nu, och mitt USB-minne där jag lagrat hela mitt liv, slutade funger igår >:(

Men på onsdag är jag hemma igen, och kan post det... Skicka gärna ett PM ifall jag glömmt det.. :-[ (Minnet är ju som sagt trasigt, och jag har helt glömt hur man använder det organika minnet vi alla föddes med en gång i tiden... ;))
 
Jag är så jäkla ivrig, så jag skickar iväg en påminnelse på direkten :p

Jag håller på att titta på olika alternativ av uppvärmning/vent till huset som vi ska bygga senare i år och allt detta är bara en djungel för oss. Vi vill bara få det varmt i huset till en rimlig peng.

Huset levereras med en frånluftsvärmepump IVT 490, men läser man här på forumet, så låter inte det så lockande. Eftersom vi har möjligthet att välja fjärrvärme, så kikar vi nu på att ha en fj.växlare och ett FTX-system. Därav intresset för listan...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.