Jag har beställt i flera olika omgångar från Kina under det senaste året (drygt). Har enbart positiva erfarenheter, har aldrig betalat vare sig tull eller moms. Har alltid klippt medlevererad driver och kör enbart med jolly pro. Har installerat totalt 24 led spottar på 5 olika "ställen". Alla fungerar mycket bra!
 
Låter bara bättre och bättre :)
 
Har ni gott om tid kolla in Elsäkerhetsverkets sida, de har ett antal försäljningsförbud på
convertrar och LEDljuskällor. Gäller mest störningar (EMC).
Men med plattskärmar och digitaldekodrar osv har strulet ökat.
Bara ett tips.

//P
 
verkar ju bara gälla gu10 led med inbyggd driver....
/
M
 
parper skrev:
@ThomasN Vad blev det för något ?
Beställde själv 2 paket (8st) [länk]

Kan ju kolla kvaliteten på dem när vi får dem.. Kan ju vara intressant att jämföra lite så vet man om man vågar beställa nått mer senare =)
Köpte 6 lots av SL-D108-3D = 24 st. Behöver just nu 21 st men skall inom 1 år installera ett 20-tal till så fungerar dessa bra blir det en liknande beställning till.

Har också för avsikt att klippa driver som är med och köra Malmbergs 9974068 LED-Multidriver, 2x25W, MB.
 
ThomasN skrev:
Köpte 6 lots av SL-D108-3D = 24 st. Behöver just nu 21 st men skall inom 1 år installera ett 20-tal till så fungerar dessa bra blir det en liknande beställning till.

Har också för avsikt att klippa driver som är med och köra Malmbergs 9974068 LED-Multidriver, 2x25W, MB.
Vad skiljer 3D från de övriga? Ser ju att 3B är "standard". 3C kan vinklas. Men vad har 3D för extra egenskap?
 
jaso skrev:
Vad skiljer 3D från de övriga? Ser ju att 3B är "standard". 3C kan vinklas. Men vad har 3D för extra egenskap?
Utan att veta säger jag att den ser annorlunda ut i frontglaset/frontplasten. Annars tror jag den är samma som 3B. Vet dock inte..

Edit: Lägger till en till bild på denna där man också ser tydligt att den inte är likadan som 3B.
 
  • SL-D108-3D .JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Ja, så kanske det är. Hade också valt 3D då den är snyggare. Men visste inte om något annat var annorlunda också. Ser fram emot en rapport när du får dem :).
 
Finns det inga vita?
 
Jag ska beställa vita här i dagarna som kommer.tänkte ha 26st 3x3w vita dimmbara i huset som vi bygger.Den här modellen.har sen köpt ca 30 andra led spottar 3w & ej dimmbara 9w i grovköket.Alla lampor varm vita såklart :)

förhanda ner priset rejälp pga att jag sku köpa 26st :)
 
95 procent av världens alla tak är vita, varför finns det då inga att köpa på ebay eller ovanstående länkar (3x1w lågbyggande)... Konstigt.
 
Redigerat:
Tycker också det är jävligt konstigt.Först fanns det ju inte vita dimmbara 9w men när man mejlade ett par på ebay så fixxa dom det ju hur lätt som helst till riktigt bra pris.dom la även upp på ebay det man ville ha.så fråga någon bara som är top rated seller om han kan fixxa vita 3x1w recessed led så ska det nog komma upp på ebay skall du se till bra pris. :)
 
jo vita hade ju varit klart snyggast..!!
 
hell yeah,gips,spacklat vitmålat tak & sen infällda vita led spots...cleant!
 
Någon som hitta något tips på vettiga vita leds från ebay eller aliexpress?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.