Får man vara med i detta forumet om man inte har hus men en lägenhet att renovera? :confused:

jag har letat men finner inga andra som har skrivit nått om lägenheter... finns det någon sådan kategori eller diskution som jag har missat?
 
Jag tror du måste öva lite på dina sökfärdigheter isf ;)
De finns nog en och annan tråd om lägenhetsrenoveringar här
 
Du kommer inte hitta ett underforum/kategori som är "Lägenheter" (det är trots allt ett Bygga Hus-forum). Men tittar du under respektive kategori, t.ex. kök, badrum, etc så hittar du många lägenhetsprojekt. Det är trots allt inte en jättestor skillnad att riva ut och montera in ett nytt kök, eller tapetsera en vägg i ett hus eller lägenhet, förutom att man kanske är lite mer begränsad till att ändra planlösningar, dra om avlopp/vatten etc.

Sök efter de specifika "utrymmen" du vill läsa om, eller specifika moment, måla, tapetsera, osv. så kommer du hitta så det räcker och blir över.
 
Ett tips till ny användare kan också vara att använda "Avancerad sök" i undermenyn till "Forum" och inte bara söka uppe till höger på huvudsidan. Som exempel, sökordet "lägenhet" ger det maximala antalet träffar, 500 st
 
Paulis skrev:
Får man vara med i detta forumet om man inte har hus men en lägenhet att renovera? :confused:
Jag har inget med administrationen av detta forum att göra men vågar mig ändå på ett tveklöst - JA! Välkommen!
 
hahaha
va roligt... nu känner jag mig ju inte som en jubelidiot nu!! :p
jag skummade ärligt talat bara igenom forumet för att kolla om det fanns lägenhetskategorier... men det är ju som ni skriver att det inte är en så stor skillnad.
Men vissa saker måste man kanske tänka på som man inte alltid behöver göra när man bor i hus!
Nåja...

Jag tackar för välkomnandet.(y)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.