Jag söker en 40-års present för ca en femhunka. Vad ska man köpa?
 
Klinga til festool ts55?
 
Presentkort på någon upplevelse eller liknande, middag, öl/whiskey/vin provning. Kanske Vasaloppet, vätternrundan eller liknande om personen gillar eller för den delen kan behöva någon fysisk aktivitet. Personligen skulle jag uppskatta något kul med en bra tanke bakom än bara en "tråkig" pryl.
 
Man eller kvinna?
 
Man.
 
RoTe
mr_bygg skrev:
Presentkort på någon upplevelse eller liknande, middag, öl/whiskey/vin provning. Kanske Vasaloppet, vätternrundan eller liknande om personen gillar eller för den delen kan behöva någon fysisk aktivitet. Personligen skulle jag uppskatta något kul med en bra tanke bakom än bara en "tråkig" pryl.
Av erfarenhet blir dom där sakerna aldrig av. Om man nu inte drar med personen på evenemanget på t.ex. födelsedagen eller vid firandet.
 
Slå dig ihop med några andra så kan man hitta på mer. Så gjorde vi och köpte ett presentkort på en timmes segelflyg. Mycket uppskattat trots en viss dödsångest innan start :)
 
Lutar åt en naken femhundring...
 
Detta eviga problem med presenter. Den som uppfinner en "presentgenerator" blir miljönär! :p
 
En prenumeration på tidningen "Gör det själv" :)
 
En käpp om du vill vara elak. ;)
 
En gång hittade jag en grovt tillyxad och omålad dalahäst på åhlens. Den va så j-vla ful, så när jag tog in den i veboa gick sågbocken ut. Nej, skämt å sido, den va så ful så ingen skulle vilja ha den, en helt perfekt present att ge till någon som man vill ska få en slant att köpa sig nåt den vill ha för, utan att bara ge pengar. Det blev ganska uppskattat för även mottagaren insåg att den va så j-la ful att den bara måste bytas, och så blev det också. ;) Det var några år sedan, men det skulle inte förvåna mig om den står kvar i affären... ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.