I delforumet Studenter är det tänkt att elever i grundskola, gymnasium, högskolor och universitet ska posta:

- efterlysningar av deltagare i enkäter
- söka praktikfall till examensarbeten

Arkitektstuderande som söker hus att rita på? Blivande byggnadsingenjör som vill göra din första konstruktionsritning? Använd det här delforumet för att söka frivilliga. Arbetet ska ha med att bygga och renovera att göra och vara kostnadsfri.

Vi uppskattar också om vi får ta del av uppsatsen eller rapporten när den är klar. Posta då gärna en länk till den här!

Delforumet är nytt den 6/3 2012 och vi kommer att anpassa reglerna för hur det ska användas efter hand som det dyker upp inlägg här. Kom gärna med förslag!
 
Redigerat:
  • Gilla
JohntheBuilder
  • Laddar…
Hemmakatten
Risken är väl att detta delforum kan urarta till att annonsera ut tjänster. Och hur ser man på studenter som vill ha betalt?
 
Just det, jag lägger till ett förbehåll om att deltagandet i projekten ska vara gratis om det ska utannonseras här.
 
Antar ni vill att ämnet skall ha koppling till BH huvudinriktning, Mao kanske det skulle förtydligas annars så hamnar väl allt mellan släktforskning, politisk historia och dimensionering av takstolar i forumet.
 
Dum fråga kanske, men får man fråga här om där finns någon student som vill hjälpa en eller det gäller endast student som söker?

Mvh
 
Nej, jag hade tänkt att studenterna ska erbjuda när de har ett projekt på gång.

Nimajneb, bra synpunkt. Jag lägger till det i beskrivningen.
 
Borde det inte skrivas någon notering riktat till studenter som bara söker svar på hemuppgifter och läxor?
 
Om man läser i "Fråga experten" så har Bengt Loord troligen gått i fällan och gjort läxan åt någon elev. Han har svarat på en fråga som med största sannolikhet är en skoluppgift.
 
Ja, det har du rätt i. Jag får gå ut till experterna med en "varning" för frågor från lata studenter.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.