I vårt förra boende hade vi diskmaskin, tvättmaskin och kondenstorktumlare av märket Indesit och det fungerade hur bra som helst, när vi flyttade hade vi haft produkterna i 3år utan problem.
 
köp något som är endast ett par år gammalt från www.blocket.se istället....fast det var ju inte heller svar på din fråga.
 
Tror inte köksmaskinerna spelar in så mycket på priset och dessutom om jag som köpare ser "fel" märke i köket så kan det bli tvärtom sänkt pris. Det känns ju inte rätt att slänga ut billighetsprylarna det första man gör.

Sålunda skulle jag lägga pengar på att måla lister etc som annars drar ned helhetsintrycket.

Annars är det Agda 73 som är din kund.
 
vi köpte torktummlare och tvättmaskin i midsommras och är hitintills mycket nöjd. Säljare förökte dock att få mig att köpa ett mycket dyrare märke då vi var en småbarnsfamilj som tvättar mycket!
En kille från England sade till mig att det är ett vanligt märke där och absolut inte känt för att vara ett s*it märke.
 
Hej!

Har just sålt vår bostadsrätt i Göteborg. Hittade ett ex-jobb av några som forskat i vad som lönar sig att göra inför en flytt, resp vad som inte lönar sig. Bor man i en storstad lönar sig det mesta. Gör man inte det (Luleå är ingen storstad - än ;)), så lönar det sig inte. Å andra sidan är det ju lägenheten man ser, reparationsfonden bryr sig folk inte lika mycket om. Så jag hade nog satsat på att använda upp reparationsfonden. Det är ju pengar som du inte kan ta med dig...
 
Hola!

Köp nya grejer! Det är förvånande att många spekulanter inte kan se potentialen i ett boende dom tittar på. Otroligt många tittar på den hamla tapeten och säger usschhhh!

Jag är själv intresserad av inredning och Home-staging som det så vackert kallas. Om allt annat är fräscht så köp grejerna. Om inte, är väggar och tak viktigare för helhetsintrycket.

Good luck!

/PJ
 
C
Hej

Vi bodde i Spanien senaste vintern såg ett Engelskt program "Housedoctor" med tips hur man skulle styla för att lättast få sålt till förhoppningsvis "rätt" pris.

Sen dess har vi sålt 1 tomt,1 fritidshus o en villa.

BYT GREJORNA folk köper det de ser!

Häls

Carra
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.