Är det någon som har bra koll på comhem gällande tv?

Kanalinformationen man får när man tex byter kanal med programets namn, start och sluttid har försvunnit, det står bara "ingen kanalinformation" samt att gå in och kolla tablåerna ger inte heller något då det är helt tomt....

Är det lika i andra delar av landet eller är det någon inställning man måste ta tag i (jag har ju barn som gärna pillar på fjärrkontrollerna och grejerna under TV:n)

Comhem får man ju inget svar ifrån.
 
Jag tycker att det brukar funka bra att ringa dem på tidig vardagsmorgon. Har inte upplevt problem med långa köer då.

--> 0771-55 00 00
 
Jag tog saken i egna händer och löste det hela på det norska viset...det hjälpte.
 
Får se, hur var det norska sättet nu då..? Starta om?

//Patrik
 
Dra ur sladden, vänta 10 sek, sätt in den igen:p
 
Ja, så var det ja! Funkar alltid på min router! :cool:

//Patrik
 
Ja, det verkar vara universallösningen hos ComHem, så innan man ringer supporten, dra ut sladden, vänta, sätt in igen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.