Status
Tråden går ej att kommentera.
Någon som har någon bra/billig sajt för badrumsgrejer typ möbler, duschhörnor, toaletter osv...?
//
M
 
Kolla badlagret.se.
 
Det finns ingen sida som är billigast.
Har just köpt in grejer till vårt badrum och takdusch, blandare, handdukstork, badkar, toa, möbler mm kommer alla från olika ställen. Det skiljer tusentals kronor på varje grej och Google är bästa sättet att hitta bra priser då det inte finns någon heltäckande prissite, typ prisjakt, för dessa produkter.
 
Thomas Lundquist
Rusta.se

Kvalitet ända upp till taknock.
 
badshop.se har jag handlat en del från senaste veckorna till bra priser.

Se däremot upp med vvsochbad.se som tar inte står för sina priser på hemsidan och avbryter köp pga fel prissättning.
 
Thomas Lundquist skrev:
Rusta.se

Kvalitet ända upp till taknock.
Ironi antar jag, men vill du utveckla?

Det har funnits en del diskussioner om rustas badrumsinredning i andra trådar och vad jag förstått köper de in en del "märkesprylar" men säljer dem utan märke till lägre pris.

Jag har också kollat på rustas duschväggar och kan inte se något direkt kvalitetsskillnad mot t.ex. motsvarande produkter hos INR som kostar 5 ggr så mycket. Om det beror på att jag kan för lite om duschväggar för att se skillnaden, eller att de faktiskt är likvärdiga, vet jag inte.
 
Thomas Lundquist
pelpet skrev:
Ironi antar jag, men vill du utveckla?

Det har funnits en del diskussioner om rustas badrumsinredning i andra trådar och vad jag förstått köper de in en del "märkesprylar" men säljer dem utan märke till lägre pris.

Jag har också kollat på rustas duschväggar och kan inte se något direkt kvalitetsskillnad mot t.ex. motsvarande produkter hos INR som kostar 5 ggr så mycket. Om det beror på att jag kan för lite om duschväggar för att se skillnaden, eller att de faktiskt är likvärdiga, vet jag inte.
Söker man och anliter bland det billigaste, så får man kvalitet efter det sökandet.
Det gäller både produkter och tjänster.

Du far med okunskap när du jämlikar RUSTA och INR.
 
Om Rusta skulle sälja INR produkter billigt så förstår jag inte varför man inte skulle kunna köpa dem där?
Jag förstår inte varför man måste köpa dyrt när man kan få det billigt.
 
Thomas Lundquist
Nimajneb skrev:
Om Rusta skulle sälja INR produkter billigt så förstår jag inte varför man inte skulle kunna köpa dem där?
Jag förstår inte varför man måste köpa dyrt när man kan få det billigt.
Om om inte fanns :).
Orginalprodukter ifrån "inr" kräver oftast en personlig kontakt med rätt kompetens för att den slutliga produkten man vill ha.

Kanske det i framtiden finns kinakopior på rusta med"inr" stämpel. Köper du dom då med gott samvete?
 
Thomas Lundquist skrev:
Du far med okunskap när du jämlikar RUSTA och INR.
Det är precis det jag skriver - jag är okunnig om vad kvalitetsskillnaden mellan INR:s duschväggar och rustas duschväggar handlar om. Jag har ju tittat på båda (vid olika tillfällen), klämt och känt, och ser ingen skillnad. Det är därför jag frågar. Om du har möjlighet att svara på frågan skulle jag uppskatta det - jag är ute efter kunskapen, inte att argumentera för att det ena alternativet är bättre än det andra.
 
Snailman
man kan absolut inte bara gå efter priset, skulle en fmm väggutkastare för 750kr vara bättre än exakt samma för 490kr på rinkabyrör - heltokigt...
 
Vi kollade på en duschvägg på rusta men bestämde mig direkt för att kolla vidare.
Väggskenorna är i plast, bara det känns ganska illa.
 
vvs&bad.se
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.