Var förbi min lokala CO idag och såg att de sålde ut den för 499:-

Med start- och stoppautomatik. Snabbkoppling mellan slang och spolhandtag, lans med Click & Clean-snabbkopplingssystem, standard-, powerspeed- och skummunstycke. 5 m högtrycksslang. Metallpump. Maxtryck 110 bar, vattenmängd 310-440 l/tim, effekt 1800 W. Vikt 6,6 kg.

PRiset gäller tydligen till på söndag.

Är inte alla CO som har den för 499:- enligt en bekant, men många av dem.

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=166884435

Jag är nämligen i tagen att köpa en HTT och tänkte höra om det finns någon annan i denna prisklass (dvs runt 500) som kan mäta sig med denna, eller om jag skall behålla den jag köpte?
 
För 499:- skulle jag inte fundera så mycket. Handla istället innan de får slut på dem. Jag har en sådan och även om jag kanske inte tycker att det är världens bästa HTT så är det skitbra valuta för dessa pengar och den är inte direkt dålig...
 
Jag håller med, har en likande som jag är nöjd med.
Inte bäst för klassen, inte kraftfullast. Men den tvättar bilen bra, och fungerar utmärkt till renspolning och tvätt av trall/plattor/gräsklippare etc.
 
Ja, ska tvätta bilen, skölja av taket på huset, tvätta altan och eventuellt lite marksten och liknande.

Så då behåller jag nog den jag köpte.

(tillägga att jag även fick personalrabatten på 15%, vilket gör köpet än mer befogat, även för "regeringen" ;) )
 
(fusk) Grrattis! Du kommer bli nöjd.
När du mot förmodan kan behöva en kraftigare, tex för att köra iller eller HTT något grovt och kanske blåsa bort färg eller likande så kan du hyra en hyrfirmorna för ett par hunda.
 
Mycket bra pris. Tyvärr bara 5m slang (ofta ett sätt att hålla nere priserna), vilket gör den aningen begränsad då man får flytta maskinen med sig hela tiden. Men det brukar gå att fixa längre slang hos någon hydraulfirma. 10m brukar vara lagom.
Köp!
 
799 på CO i Västerås. De fick vara kvar i butiken. De hade även en större modell för 1000, ord 1995. Den fick också stå kvar. Det blir en Kränzle nästa gång för mig.
 
Jag har storebror (förmodar jag) som heter 130. Köpte den på julas rea häromåret, halva priset tror jag. Ärligt talet är jag inte speciellt imponerad. Tvättar sämre än en flera år gammal Kärscher av enklare modell trots likartade specar (vattenflöde). Ska man ha den till annat än biltvätt funkar det säkert bra.....

Jag tänker mig någon sorts 3fas stationär pump när jag tröttnat på denna. Inget lullull, bara elmotor och pump/ventilhus. Eller om man råkar hitta en hetvattentvätt på blocket...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.