Upptäckte idag att det blivit fläckar på tapeten i stort sett uppifrån taket till ca 40cm från golvet och ca 20-30cm i bredd. Jag vet att det inte är jag som gjort det så vad kan det vara? Tapetserade om för ganska precis 1 år sedan och har samma tapet i hela huset men det är bara här det skett. Det finns inget vatten i väggen bakom heller så.. ideer? Kan något i väggen fälla ut och orsaka detta?

Sjukt märkligt! :S
 
  • bild.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hmm tror jag löst gåtan själv. Jag köpte sån där olja för näsan, som nässpray för någon vecka sedan. Saken är att det inte kommer som en dusch ur denna utan en stråle. Har testat och strålen når lät flera meter så gör man som man brukar alltså att trycka en dusch innan nässpray så har man denna näsolja i tak eller vägg... bra produkt... kommer få tapetsera om en hel vägg för en oljenässpray för 60kr.. Skitprodukt!

Varnig utfärdas.
 
:D Sorry , kunde inte låta bli.

Var ute för en liknande incident häromdagen på vår nya tapet. Men då var det inte nässpray utan en kaskad av frätande gulgrönt bebisbajs.
 
öringen skrev:
:D Sorry , kunde inte låta bli.

Var ute för en liknande incident häromdagen på vår nya tapet. Men då var det inte nässpray utan en kaskad av frätande gulgrönt bebisbajs.
Haha fy f*n! Jag blir mest irriterad på den där jävla sprayen. Jag testade nu. Strål är 2m lång.. Syrran förstod nu vad det var för skit i hennes tak. Produkt FAIL!

Här är skiten.
http://www.pharmacure.se/nozoil-hjalper-din-torra-nasa
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.