Jag har inte gjort något alls, och det tänker jag fortsätta med! :)
 
Ångest, ångest, usch vad jag mår dåligt :)

Kjell G
 
Satte inte upp vindskiveplåtarna som blåste ner i natt:@
 
Y
Inte fixat vindskivorna än trots att vinden tog ytterligare 4 pannor under stormen... (iofs förstort att göra idag iaf)

Vad jag borde hunnit idag är
* Inte gipsat klart sista garageväggen...
* Inte fått golvlister på plats i sista lilla rummet...
 
Idag har jag inte spacklat och slipat någonting men däremot satt lite fröer ute.
Diverse lökar, morötter, palsternacka,rödbeta och säkert något mer.

Efter det var jag värd en öl i solstolen iförd endast kortbyxor ansåg jag d^_^b
28 plus i solen är helt klart godkänt såhär i slutet av Februari :cool:
 
Y
idag har jag fortfarande inte gipsat eller golvlistat.... arrrrr
 
Håller på och renovera ett hus från 1860-talet. Badrummet från 1967 är urrivet och bara ett tomt skal.
Skall börja med på nytt med badrummet. Skall börja med på nytt med badrummet. Skall börja med på nytt med badrummet.
I dag började jag inte på badrummet. Blir troligen inte i morgon heller.
 
Jag har inte satt upp golvlisterna i grabbens lekrum, som har varit utan i 6 månader :rolleyes:

Jag ska inte städa i förrådet, eller något annat i källaren, den nya hallen däremot :cool:
 
Idag har jag inte låtit bli att såga ner en del träd på gården, jag har inte heller struntat i att ta ner ett stort träd som stod för nära ett uthus.
 
Snörasskydden som har legat i friggebodan sedan december förra året har jag inte monterat i dag - heller.

Men i morgon... - kanske...
 
Andra halvan av vinden som skulle förses med golv har fortfarande inget golv... Men en Jack-o-lantern har vi!
 
  • Gilla
teamlundver
  • Laddar…
Jag har inte rensat hängrännorna från alla nya höstlov idag Heller, kommer troligen få stå där i regnet igen, nästa gång det regnar. Har inte Heller bytt till utkastare istället för att ha lövstoppet uppe rännan
 
Uscha. Detta var en riktig ångesttråd. Absolut nu på hösten när listan på saker man borde göra är LÅÅÅÅÅNG. En fin dag som denna borde jag vara ute och kratta löv, rensa rabatter, ta i sommarsaker. Listan kan göra lång. *Ångest*
 
Vi vek inte ihop de fina blå presenningarna i dag heller. De ligger fortfarande utbredda på gräsmattan i en optimistisk väntan på en varm dag så att de blir is och fuktfria. Good luck now, skulle jag vilja säga!

Åååh vad jag skulle vilja ha något sorts jättestort fukttåligt inomhus där man kunde hänga upp presenningar att torka inomhus! Eller åtminstone ett garage...
 
Inte putsat källarväggen utan åkt till svärfar och svärmor och fått mat och lite barnvakt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.