Det verkar ok. Men sällan så räcker det sällan med ett startpaket. Man behöver ofta kompletera med extra detektorer mm. Sedan verkar det följa med en trådburna detector vilket gör installation lite mer komplicerat.Sedan bör du kompletera med en brandvarnare per våning.´

Ta och kolla på www.larmat.se, jag beställde från dem.
Skicka en lista på vad du vill ha för delar och be att få en offert. Fick ett rikigt bra pris när jag beställde + att supporten är bra.
Vi köpte powermax pro (http://larmat.se/larm-shop/centraler-paket/68-powermax-pro-paket.html) + lite andra delar.
 
Klarar bara fyra trådade utan utbyggnad vilket jag ser som ett klart minus.
En trådlös magnetkontakt går på 674 pix.
En trådad får man för en hundralapp.
Ska man då larma en fem-sex dörrar (hus, friggebod och garage tex) så drar det iväg rätt bra i pengar snabbt.
Sen det här med polisgodkänd.... Det enda det innebär är att firmatecknaren inte har gjort något allt för dumt (finns en del skrivet om det sen tidigare här på forumet)
 
Det verkar dyrt för det som medföljer,skall det dessutom monteras av certifierad montör rusar ded iväg
 
En larmcentral som inte är intygad kan aldrig bli intygad även om firman är behörig. Anläggningen är lika oklassad oavsett. Så har man inget krav på klassad anläggning gör jobbet själv eller låt nån bekant som är teknisk göra jobbet
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.