Pelk skrev:
Jag har en sådan här i köket, [länk] och tycker att det är rätt bra ljud i den. Mycket bra sett till storleken. Går att köra med batteri med, om man önskar. Kostade 550kr på Media Markt för ett halvår sen.
Var till Expert och testade denna men tycker den faller väldigt platt. Beror givetvis på ens krav men inget för mig. Testade Philips Airtunes AD7000 som gav Bose för 3800kr en bra match. Dock hänger den inte med i låga registren men mellan och uppåt lät riktigt bra och kan jämföras med Bose. Nära ett köp där men vill ha lite mer botten.

http://www.netonnet.se/art/ljud-och.../trdlsa-hgtalare/philips-ad7000w/161940.5745/

Expert säljer denna för 1700 just nu. Kör ni Apples prylar är det en prisvärd sak verkligen.

Ska försöka få chans att testa steget upp hos Philips med Airtunes och se om man kommer i mål. De ska ju vara snygga med :)
 
Bricco skrev:
Var till Expert och testade denna men tycker den faller väldigt platt. Beror givetvis på ens krav men inget för mig.
Absolut, visst är det så. Man får (oftast) vad man betalar för. Många av förslagen i denna tråd överskrider TS budget en hel del.

För de 550 kr jag betalade för min, så tycker jag den är bra. Använder den också när jag är på resa, då den lätt går ner i resväskan.

Men vill man ha HiFi-ljud i "toppklass" får man öppna plånboken lite mer än vad jag gjorde. :)
 
Eftersom du redan har musiken i nätverket så tycker jag rätt väg att gå är en burk som klarar att spela upp musik från nätverket, internetradio och vanlig radio. Vissa maskiner har även iPhone docka men det känns lite meningslöst.

Skaffa lite inspiration från.
http://www.bildochljud.se/test/test-av-atta-internetradio
 
tre off-topic inlägg bortplockade.

/Mats
Moderator
 
Bricco skrev:
Är den så gulvit som fotot visar?
Nej, den är vit, och den finns i andra färger också.
 
Tack för svaren. Vi har kommit överens om att vänta och spara ihop till en bättre produkt för lite bättre ljud. Runt 2000-2500 tänkte vi lägga oss runt.

Vänligen
S
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.