Att det var lite mindre folk på jula idag så man kunde handla lite prylar som behövdes.
 
Det blev officiellt med ny Springsteenturné i dag. (Europa maj-juli)
Det var det bästa den här månaden.
 
En hel vecka i Dubai utan rännskita. Normalt kommer det efter 5 dagar.
 
skalman1 skrev:
Att det var lite mindre folk på jula idag så man kunde handla lite prylar som behövdes.
Gårdagens läsning gör dagens bästa.

mycket dvärgar på Jula eller? :D
 
Många dvärgar?
 
Mikael_L
Den bästa händelsen?
Att mina fingrar blev såhär ...

Ty det betyder att jag målat första varvet i tvättstugan, vilket betyder att om ett lager måla till så kan jag börja inreda tvättstugan. Vilket kommer glädja mig oerhört - att få ett fungerande rum i huset, med ljus och vatten + avlopp. Skönt nu när vintern kommer strax.



Förövrigt undrar jag varför fingrarna ser ut sådär, det var ju väggarna jag målade ... :x
 
  • mala-glad.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Den bästa händelsen idag var att jag äntligen fick upp ett hyllplan i källaren.
10:- på fyndet på IKEA.....
Det som var lite dumt var att det hamnade på fel ställe.
Men man får ta lite motgångar med :blushing:
 
Blindnit skrev:
Det som var lite dumt var att det hamnade på fel ställe.
Jag lider också brist på riktigt bra händelser.;)
 
Att köket är klart och jag ska börja rensa ur sista rummet nu som är kvar att göra i ordning.

Jag SKA bli färdig med huset tills jul, för sen har jag diverse fordonsrelaterade projekt att ta tag i.

Och det är ju mycket roligare. :)
 
Bästa.. Hmm... Att vi nästan är färdiga med julklapparna kanske? Eller att man börjar lära sig grävmaskinen. Hoppas nästan att dagens bästa inte har hänt ännu..! :)
 
Att den eländiga förkylningen o luftvägsinfektionen gav med sig till slut - efter nästan åtta veckor känner jag mig nästan som femtio igen :)

Kjell G

PS. Dagens middag satt rätt gött också - baconlindad kycklingfilé med klyftpotatis o timjansås
 
Kjell_G skrev:
Att den eländiga förkylningen o luftvägsinfektionen gav med sig till slut - efter nästan åtta veckor känner jag mig nästan som femtio igen :)

Kjell G

PS. Dagens middag satt rätt gött också - baconlindad kycklingfilé med klyftpotatis o timjansås
Hallå, eller? Vad har det med huset att göra?

Jo, kanske det kan bli lite gjort under ledigheten kring nyår!d^_^b

Kjell G
 
Att jag hittade den PERFEKTA julgranen. Står redan och tindrar i stugan! :):)
 
Vi var och spelade biljard med jobbet, körde en sista match, killarna mot tjejerna. Och vi boys vann! Yes!
 
A
Har varit på besök i Tyska kyrkan idag då musikerna värme upp.

En mycket väcker upplevelse.

Under kvällen har jag ätit en underbar middag med min bästa vän som jag inte träffat på 5 månader.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.