Någon mera som valt mellan Myresjöhus, Götenehus och Sävsjö Trähus? Vill nog gärna bygga med totalentreprenad och då känns det som att den sistnämnda åker bort. Hur har ni valt och varför valde ni isåfall som ni gjorde? Vi talar om ett 2-plans hus cirka 180kvm, ritat i ungefär samma stil hos alla tre. A-hus åkte bort innan som jag känner det just nu. Vill gärna välja min leverantör inom några dagar och är tacksam för all input jag kan få.
 
Ta en arkitektkostnad på 2000 så får du en utredning gjord just för dig och din familj samt en ide om den tomt som du har..har du ingen tomt så börja där då..
Husleverantörerna vill sälja sina befintliga modeller så deras arkitekter är inte till för dig..utan ska skaffa extra tillbehör..en arkitekt som du anlitar kan hjälpa dig att inte få fel saker...
 
Har nu fått husleverans och bygget har pågått cirka tre veckor. Känns än så länge bra och väntar med spänning på en fortsatt framgångsrik byggnation!
 
Vilken leverantör valde du? Varför försvann A.hus redan i första rundan?
 
Valde Myresjöhus och A-hus gick bort då jag inte kände för deras koncept och hade lite dåliga vibbar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.