Jag har Defy+ och är nöjd med den. Slagtålig och har tappat den i kaffemugg med varmt kaffe i. Inga problem. Repor tror jag kan bli trots starkt glas. Annars är sådana knappsats telefoner att föredra om man endast ska prata i telefon eller skicka sms. Inte surfa/facebooka/kolla byggahusforum/använda som vattenpass...
 
Jag är riktigt nöjd med förra Xcover, som jag haft ett bra tag nu. Suverän batteritid och bra ljud.
 
Det låter bra vad fick du ge för den?
 
Vilken skulle vara utgående? Det finns gott om xcover 271 på lager hos Dustin och Katshing för dryga tusenlappen.
Dustin har även en enklare modell med lite lägre ip-klassning för mindre pengar.
 
Hårdrockarn skrev:
Det låter bra vad fick du ge för den?
Jag köpte min på Expert för runt 900. Bra pris på webben och sedan gratis leverans till butik nära mig.
 
Hur slagsäker behöver den vara? Jag har en Samsung Galaxy S med ett "läder"-fodral i flip-plånboksmodell (Teknikmagasinet), och det skyddar riktigt bra. Inga problem att tappa telefonen, stod till och med pall för en Golden Retriever-valp som har hela världen som tuggleksak. Skyddar också skärmen fint, så man kan ha luren liggande i fickan med nyckelknippan. Skulle dock inte ge den en smäll med en hammare.

Är det tillräckligt skydd så får man ju en bättre telefon för en mindre peng.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.