Såg samma deal på Ica-maxi i Östersund igår också....

Verkar som Bahco vill ha lite omsättning.
 
Japp, samma på Maxi i Västerås. Jag funderade en stund, men kom på att jag redan har alla hylsnycklar jag behöver. Eftersom jag tillämpar "en in-en ut"-principen i verkstaden avstod jag. Det kändes bra. Samtidigt kan man ju fundera lite över hur Bahcos varumärke hanteras. Jag har sett en massa Bachcomärkt skräp den senaste tiden. Om de här hylsnycklarna är att betrakta som skräp vet jag inte. Men förr i tiden behövde man inte fundera på en sån sak. Bahco var ett säkert kort.
 
Perfekt då får man ju bonus även på verktygs inköp :)
 
jag har kollat lite pa den satsen, men den skulle lika gärna kunna vara märkt med bruksbo.
 
Ja, Bahco-märket har hanterats vårdslöst de senaste åren.
Märket har väl vandrat mellan olika ägare ett tag nu (?)

Satsen liknar den gamla Kamasa-91:an.
 
De körde precis samma deal inför förra julen...
 
Hylsorna är helt ok men spärrhandtagen är alldeles för tunga och klumpiga, Bacho gör bra skruvmejslar och tänger så länge det inte ska vara isolerade prylar, då blir de också för klumpiga.
 
Sällar mig också till dom som får känslan av att bacho är gravt överskattat. Har lite gamla verktyg som känns riktigt bra men dagens är jag mycket tveksam till. väljer andra märken.

Och du MB ta en titt på AEG-dragaren för 999:- som jag slog till på, en riktigt bra maskin för dom pengarna om ni frågar mig.(har tipsat om den i en tidigare tråd.)
 
Min kamasa jag köpte till min första bil Ford Taunus GXL för lite mer än 20 år sedan hänger med än. Annars hade det kanske varit en bra deal...
 
Ni verkar vara eniga, Bacho inte längre vad det en gång var. Med andra ord ingen bra deal då.
 
Kan det mycket väl vara ändå.
 
Duger gott åt alla amatörer......
 
Jag har satsen med 106 delar, köpt på Jula. Och här hur nöjd som helst.

Priset verkar riktigt bra...
 
Bacho är nästan alla mina "första" verktyg, skruvmejslar, tänger, olika hylsnycklar mm. Allt är ärvda grejor och jag värderar bacho högt. I samma liga som jag sätter blå bosch när det gäller elverktyg.
Låter här som det är dags att omvärdera detta. De få egna verktyg som jag köpt av bacho har dock hållit bra kvalitet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.