Ska snart bygga hus då vi snart har köpt en tomt direkt av en markägare. Jag vill nu gärna jämföra pris mellan arkitektritathus mot kataloghus. Är det någon som vet och/eller har referenser på arkitekter i Linköping/Östergötland.
 
Hejsan

Vi har en arkitekt i Linköping som är jättebra! Ring och prata med henne. Hon gör mest inredning men även vanliga villor. Skickar med en bild hur vårt hur ser ut just nu. Vårt mål har varit att få fram en lite renare och modernare stil på huset.


getimage.asp
 
Vart i Linköping kan man hitta denna arkitetkt? Vad kostar det på ett ungefär??
 
Hejsan

Hon nås bäst per epost, skicka ett meddelande till mig om ni är intresserade, så ska jag förmedla den.

mvh joakim wigren
 
Det finns en arkitekt i Mjölby. Firman heter Arkima.

 
Hej
Jag heter Joana, Jag ar brasiliansk och studerar pa en arkitektur universitet i Rio de Janeiro.
Jag har varit i Sverige i ett ar, och borde i Soderkoping (ostergotland) med en svensk familj och det ar darfor jag pratar svenska.
Men som jag var dar i 2002, jag skulle ville jatte mycket resa igen till Sverige for att traffa alla personer jag kant och ocksa for att praticera min svenska (det finns inte sa manga i Brasilien som kan prata svenska). Ocksa ville lara lite mer om svenska arkitetur (nar jag var dar den forsta gang da var jag inte arkitektur intresserad).
Darfor jag skriver for att fraga om det finns nagon som kunde hjalpa mig att hitta en jobb. Jag kan pratar Svenska och ocksa Engelska, Spanska och Portugisiska.
Det skulle vara battre till mig om det var nagan jobb fran december till mars (nar jag har semester).
Ni far garna skicka en e-mail till mig om ni vill fraga nagat.
Tack sa mycket.
Joana Conti
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.