Ser i stora tidningsannonser och hör på radion att mediamarkt skall öppna kl 0600 på måndag i Kristianstad. Det kanske är bra på den överetablerade marknaden där.

Men av vilken anledning skulle man åka dit kl 0600?
Har inte sett skymten av några öppnings erbjudanden vare sig i tidningar, webben eller reklamutskick... Det enda som jag hört är typ köp ingen tvättmaskin innan måndag....

Någon som vet något?
 
Brukar komma stora annonser dagen innan. Jag gissar att du ska kolla tidningen imorgon.


Skickat från mig...
 
Ingett hört o inget sett.
Dom får nog ha sin öppning utan mig i morgon.
 
Man bör nog vänta några dagar tills den värsta rusningen är över.
Jag minns fortfarande när Harald Nyborg öppnade, då var det bilkö ända ut på motorvägen. :wow:
 
Immobil skrev:
Man bör nog vänta några dagar tills den värsta rusningen är över.
Jag minns fortfarande när Harald Nyborg öppnade, då var det bilkö ända ut på motorvägen. :wow:
Jo tack, det var roliga köer det.. det blev en hel del plåtskador den dagen också.

Själv väntar jag med att besök tills det att Jula öppnat vägg i vägg, och passar då på att göra två flugor på smällen..
 
Såg nu deras blad på nätet... Ingen kioskvältrare det inte så man kan sova gott i morgon.

Finns det några tider för julas öppning?
 
Nimajneb skrev:
Finns det några tider för julas öppning?
Det står februari på skyltarna på bygget.
 
Jula öppnade ju i karlstad i torsdags, jag var där dagen innan öppningen vid vip inbjudningen.
Dock var ju väldigt många bjudna dit också så det var 500m kö typ när dom öppnade dörrarna.
Orkade inte köpa något pga kassakön och jag tog mig knappt ut tomhänt pga allt folk.

Jag åkte dit igår istället för att kolla lite när det var mindre folk (trodde jag) men nä då, lika mycket då så jag får åka dit nästa helg istället. :)
 
T
Åkte förbi Mediamarkt igårkväll och då satt det redan två idioter på tätltstolar där klockan 18.00:wow:

Och nu på morgonen 06.45 var parkeringen både på Elgiganten och Mediamarkt smockfulla, även Biltemas parkering var full, sanslöst:x

Och detta för att spara några hundralappar, sinnesjukt. Var ändå inga bra erbjudanden dom hade, gamla modeller som såldes ut bara. Allt folk aldrig lär sig alltsåq(;^;)p
 
Jag kollade läget där kl 2140, 5/6 av mediamarkts parkring var full, hälften av Biltemas likså.
Kring 400pers i butiken, långa köer i kassan, men rätt välfyllt i butik.
Saknades lite bland vitvarorna och tv, annars syntes det knappt att det var handlat en hel dag.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.