Hej vi fundera på att bygga ett sandehem
från eksjöhus. är det någån som har fått
prisuppgift på detta hus nyckelfärdigt
eller en bart på husleverans? ;D
 
Om det är från Eksjöhus kostar det 1.650 000 nyckelfärdigt här nere i Skåne men jag vet att det tydligen varierar mycket från de olika försäljarna och försäljningskontoren i hela landet.
 
Vi bygger ett Sandhem, men köpte endast byggsats och den gick på ungefär 900 000. Minns inte riktigt eftersom vi lagt till och tagit bort en del.
 
Hej!
Priset på 1 650000 i Skåne, är det med träfasad eller????
Jag fick ett pris med putsad fasad som låg en bra bit över 2 miljoner!!!! Även om fasaden skulle skilja så är det ett rätt dyrt tillägg för puts.........
 
oj, det var en dyr puts det :surprised:
;)
 
Vi har byggt ett omarbetat Sandhem, Har gjort många tillägg och ännu fler avdrag, så därför tycker jag väl att prisuppgiften blir lite missvisande för din del....men grundsatsen kostade 960 000:- för vårt hus iaf. Detta var för putsfasad.
 
Hej

Jag är oxå sugen på sandhem men skull vilja ha ett rum till. Någon som har funderat ut någon form av tillbygnad för att få 10-20 kvm till på huset?

/OK
 
Hejsan!
Jag heter Jenny och har precis blivit med här. Det verkar var mycket nyttig info här :)
Vi vill oxå bygga ett Sanhem men funderar på att anlita privata byggare och på så vis få ner priset lite. Är det någon som vet hur man gör med ritningar och så då? Hur fungerar det med byggsats?
Många frågor och jag blir jätteglad för många svar ;)

Jenny
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.