Är det någon som vet ifall man kan bli medlem på plats? Krävs det ngt av en för att få ett stamkundskort?

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
 
Du kan bli "medlem" på plats. Inga problem. Själv köpte jag en Makita Sänksåg SP6000 samt en Kap/Gersåg Bosch GCM 8S :D
 
Bara å åka till Bauhaus sen då å utnyttja prisgarantin....
 
Det fick bli en BOSCH GTL 3 på 50% och inget mer - Tänkte lite blad till tigersågen men SHIT så dyrt! Över 350 spänn för 5 blad!

Var ute i Kungens Kurva och det som verkligen var kryptiskt är att dom plockade undan en hel del verktyg, lastade på pall och körde in på lagret. Bland annat ett tiotal Makita 3050 tigersågar och en del skruvdragare - Kanske för att ge plats till annat eller så för att minska tillgängligheten.

Det är trist att inse att man praktiskt taget har nästan allt...
 
Hade funderingar på Makitas LXT600 combo men ngn (är det ngn här så :@) köpte enda exet (Täby/Häggvik/Stäket) igår och skall väl förmodligen lämna tillbaka den idag för att köpa den igen för halva priset.

Blev det mindre LXT418K kittet istället men jag fick batteritigern jag var ute efter. Får väl se om slagborrskruvdragaren i kittet hamnar naken på blocket, har (enligt frun) tillräckligt med Makita skruvdragare för hela släkten.

Framför mig i kassan var en äldre dam med en Makita 2704 bordsåg, tror inte den var till henne , såg lite fel ut ...
 
linusab skrev:
Krävs det ngt av en för att få ett stamkundskort?
Du kan registrera dig online:

http://mayflower.ballou.net/krauta/register.aspx

Underligt upplägg på webbplatsen, det verkar som att man måste gå via "Är du redan medlem? Då kan du logga in här"-länken för att hitta registreringssidan för att bli medlem. :x
 
Den där GTL3'an åker nog på reklamation i vart fall - Bryter upp som tusan på ena strålen med en massa scatter.

Dom hade ju även AF505 Dyckertpicka från Makita till en bra peng. Nu har jag ju en Senco men det var banne mig ett bra pris!
Inte alls lite sugen på en GTA2500W till GCM8S heller - Verkar vara en smidig pjäs - Bara den är smalare än motsvarade till GTS10 så man får den genom en standard dörr annars får det vara.
 
  • IMG_0318.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hörde rykte om att det hade blivit lite fel. Först var tanken att det skulle vara 20% rabatt. Sedan höjde dem till 25% fast i meddelandet som gick iväg till reklambyrån så stod det 250%.
Det tyckte reklambyrån var orimligt så då tog de bort 2'an och så blev det 50% istället. Är väl därför som de försöker gömma undan en del saker.
 
Svängde inom K-Rauta på vägen till jobbet, men det var en riktig "hata-k-rauta-stämning" bland en del som skulle handla. Personalen stoppade de som kom släpande på combokit och bordssågar innan de nådde kassan - det hade kommit nya direktiv "uppifrån" sent igår kväll som innebar att verktygskit och bordssågar inte omfattas av erbjudandet. Med tanke på att flera av de som skulle handla hade varit i butiken igår för att förvissa sig om att grejorna fanns hemma och att de omfattades av erbjudandet (inte helt uppenbart med verktygskiten, men det skulle vara grönt) blev det en ganska högljudd debatt och många löften om att inte handla på K-Rauta igen... Jag förstår dem, detta har K-Rauta skött riktigt uselt!
 
TeroM skrev:
...Framför mig i kassan var en äldre dam med en Makita 2704 bordsåg, tror inte den var till henne , såg lite fel ut ...
Med tanke på vad jag skrev i #25, fick hon köpa den med 50% rabatt?
 
Det är klart att ingen butik som säljer en bordsåg för 8000:- ordinarie pris och nu för 4000:- kan kamma hem den förlusten på merförsäljning - Total förlust må jag säga.

Någon miss kan mycket möjligt ha skett från K-Rautas sida.
 
netram skrev:
[länk]
Det kanske talar sitt tydliga språk då denna sida redan är borta.
 
Jag kom undan med en Makita 2704, med 50% rabatt.
Bra start på dagen!
 
bygga_bo skrev:
Med tanke på vad jag skrev i #25, fick hon köpa den med 50% rabatt?
Ja, baserat på ordinarie priset och jag fick köpa mitt combo set med.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.