Hej! jag har problem när jag ska besöka forumet i min mobil. Mobilen är en Sonyericsson x10.
I den medföljande webbläsaren så blir länkarna till dom olika delsidorna och framförallt raden med senaste inläggen ihopblandade så jag kommer inte åt att trycka på senaste inläggen utan kommer till en annan sida.
Jag har försökt att ändra inställningar i webbläsaren men det har inte funkat ännu.
Jag laddade ner Opera istället och där fick jag jättekonstiga fel, ingen text över huvudtaget i forumet. bara avataren syns och sen är det blankt och alla länkar typ senaste inläggen är det bara blankt i . man ser baren som länkarna ligger i men det finns inte en enda länk.

Har någon något tips hur jag löser detta eller finns det fler med samma problem så är jag tacksam för hjälp.

MVH Johan Nilssn
 
Ladda ner Appen tapatalk så funkar det mkt bättre. Kostar några kronor men det är det värt!

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
 
När man surfar forumet på iphone (en senaste versionen av forumet) så när man zoomar följer inte den svarta listen högst upp med.

Det blir svårt att logga in och använda funktionerna där, tex. bevakningar.
 
Jag kör med appen Opera Mini (ej Opera Mobile) och är helt nöjd med det. Gratisapp.
 
tack för tippset om Opera mini. Funkar klockrent.
Mvh Johan
 
JOW skrev:
När man surfar forumet på iphone (en senaste versionen av forumet) så när man zoomar följer inte den svarta listen högst upp med.

Det blir svårt att logga in och använda funktionerna där, tex. bevakningar.
Tack för rapporten, den är nu tillagd på att göra-listan.
 
JOW skrev:
När man surfar forumet på iphone (en senaste versionen av forumet) så när man zoomar följer inte den svarta listen högst upp med.

Det blir svårt att logga in och använda funktionerna där, tex. bevakningar.
Problemen med att logga in från en iPhone som kör iOS5 är nu åtgärdat.
 
Annars ar Boat Browser ok.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.