Fyllde 50 igår och fick ett presentkort på 5000:- på Bauhaus.

Känner att jag vill göra av med pengarna på någon osedvanligt onödig maskin eftersom jag redan har borrmaskin, skruvdragare, bultdragare, kapsåg, sticksåg, sänksåg, tigersåg, motorsåg, multimaskin, slipmus, vinkelslip, handöverfräs...

Några tips? :)
 
Redigerat:
Sälj presentkortet till mig:)
 
Bättre att specifiera vad du har för bygg/renoveringsplaner kanske o få inspiration för vad du då kan ha nytta av.

Men annars kommer här lite tips som jag tycker inte är osedvanligt onödiga utan tvärtom klart vettiga val

1 Grovdammsugare i bättre kvalitet
2 Portabel kompressor o spikpistol

Eller kanske du har ett hobbyrum/mekrum som kan behöva lyftas upp. Då kan lite snygg förvaring o skåp plus krokar. Färg till väggar o tak plus ev färg eller bergogolv mm. Kanske kul att känna att 50 årspresenten blev ett fint utrymme att jobba i?


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=63.171247,15.855688
 
Bordssåg, byggställning, en kasse knipextänger, rotationslaser....
 
kinglolle skrev:
Bättre att specifiera vad du har för bygg/renoveringsplaner kanske o få inspiration för vad du då kan ha nytta av.

Men annars kommer här lite tips som jag tycker inte är osedvanligt onödiga utan tvärtom klart vettiga val

1 Grovdammsugare i bättre kvalitet
2 Portabel kompressor o spikpistol

Eller kanske du har ett hobbyrum/mekrum som kan behöva lyftas upp. Då kan lite snygg förvaring o skåp plus krokar. Färg till väggar o tak plus ev färg eller bergogolv mm. Kanske kul att känna att 50 årspresenten blev ett fint utrymme att jobba i?


---
I am here: [länk]
Just nu är den enda byggplanen ett altanräcke...
Men det var ingen dum idé att köpa lite för att organisera arbetsplatsen...

@Nimajneb: bordsåg har jag funderat på...hmmm...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.