Vart kan man få tag i dessa läcker bitar till humana priser??

Ös på med förslag nu! jag känner inte för att betala runt 15000 för en sketen liten pardörr...
 
Bob_the_builder
Nej, jag tror tyvärr inte att det går att komma speciellt mycket lägre än 15 000. Jag har också letat en hel del, men inte bestämt mig och beställt än. Det får ju inte vara "va skit som helst" heller.
 
Har med en post på 15.000:- i min kalkyl. Nog inte mycket att göra. Kolla med Skånska Byggvaror, de brukar ha bra priser på dörrar & fönster.
 
Köpte från Elitdörren "Solberga"(bredd 140 cm) från vår lokala byggmarknad för 11 600 sek.Bör tilläggas att vi handlar allt till vårt hus där och är rätt tjenis med chefen...
 
Om det nu är ytterdörrar vi pratar om så tror jag inte att du kommer under 15000:-.
Inte om du vill ha en snygg dörr med riktiga speglar och kanske även överljus.
Vi betalade 15 för våran och det var ett pangpris vi fick av en lokal snickare. Skitsnygg blev den, 140x265 inkl överljus.

Kolla runt i byarna om det inte finns ngn som kan det här med att snickra dörrar! Fast, det beror nog på var man bor i landet.

/Jögga i Piteå
 
Här kommer det några ytterligare förslag:
Blocket
Nacka byggnadsvård
Gysinge
alla dessa tre finns på nätet
 
  • Gilla
J-F
  • Laddar…
Skall du byta ytterdörr måste du lägga ner 15´lätt om du vill ha en dörr somm funkar efter ett par år och tål dagligt slitage. Man vill gärna att en dörr håller 15-20år!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.