Helt underbart!
 
MB77 skrev:
Ett -70 tals hus som har fått en skaplig make over.

[länk]
Tänk om alla 70-talshusen hade byggts så där, då hade man inte behövt vara orolig vid köp. :)
 
MB77 skrev:
Ett -70 tals hus som har fått en skaplig make over.

[länk]
Det var riktigt snyggt, fräck trappa, det enda som ser läskigt ut är avsaknaden av räcken utvändigt.
 
MB77 skrev:
Ett -70 tals hus som har fått en skaplig make over.

[länk]
"här gifter sig sjuttiotalets gedigna byggteknik med tvåtusentalets modernitet."

Oh. Well.

Hur många pyntar 6 miljoner för en lyxrenoverad kåk i centrala (?) Husqvarna nuförtiden egentligen?
 
timmelstad skrev:
Hur många pyntar 6 miljoner för en lyxrenoverad kåk i centrala (?) Husqvarna nuförtiden egentligen?
Förmodligen ingen :rolleyes:
 
Martin_B
Det var riktigt läckert och lyxigt. Men som nämnt tidigare, 6 mille i Husqvarna? Nja, för det priset finns nog betydligt läckrare objekt, på betydligt bättre ställen :)
 
Fantastisk renovering, men jag håller med, 6 millar i Husqvarna?
 
Mikael_L
Nu ar det ett tag sedan jag läste den här tråden ...
ClasseClas skrev:
Det här huset är ju inget märkvärdigt i sig: [länk]

men inredningen är ju minst sagt originell/udda/annorlunda: [länk]

Saknar kommentarer...
Ja det var ... väldigt originellt.

Jag antar att vi kommer få se alltfler annorlunda hus och inredningar nu när det mångkulturella ökar.
Många nysvenskar måste ju också tycka att vi har väldigt konstiga och oerhört trista bostäder, ...och jag är dessutom böjd att hålla med. :)
 
tompaah7503 skrev:
Såg den också i morse, helt fantastiskt hus och vilka fina bilder
[länk]
Jag läste besiktningsprotokollet .. inte lika kul hus längre ;).
 
pelpet skrev:
Jag läste besiktningsprotokollet .. inte lika kul hus längre ;).

Det är inte huset du köper, utan tomten. Om du lyckas övertyga säljaren att du inte tänker "våldta" deras barndomsminnen genom rivning plus nyproduktion bostadsrättshus...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.