Jag köpte just Byggmax billigaste förrådsdörr och kan konstatera att man får vad man betalar för. Väldigt billig men sned, tunn, lätt, slår sig. Svårt att tänka mig en sämre produkt faktiskt.
 
Varför köpte du den då ?
Jag köpte en enkel förrådsdörr där för 6 år sedan. Sitter fortfarande på garaget utan några problem eller skavanker.
 
Byggmax förrådsdörr av enklare modell fungerar bäst för utrymmen som inte blir uppvärmda. Har 2 st på "uthus" i fritidshuset, de med snedställt fönster, har endast målat utsidan av dem och inte behövt justera något sedan montering. Men jag har för mig att en del av de som fanns i butiken var skeva redan från början så jag fick plocka tills jag hittade en som inte var det.
 
Ja varför köpte jag den, pga priset, skrikande barn i bilen, orkade inte leta vidare osv. Har inget relevant att skylla på. Den är ju faktiskt exakt lika bra som dess pris.
 
AndersS skrev:
Byggmax förrådsdörr av enklare modell fungerar bäst för utrymmen som inte blir uppvärmda. Har 2 st på "uthus" i fritidshuset, de med snedställt fönster, har endast målat utsidan av dem och inte behövt justera något sedan montering. Men jag har för mig att en del av de som fanns i butiken var skeva redan från början så jag fick plocka tills jag hittade en som inte var det.
Plocka fram den minst skeva från botten av traven, det får man alltid göra på Byggmax, vare sej det gäller virke eller dörrar. :)
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.