Lägger upp några bilder på min budget tvättstuga och till alla som inte gillar IKEA och enkla vitvaror och liknande kan sluta läsa nu :)

Jag är inte klar ännu men inget mer som skall köpas, nu återstår bara arbete......

Enkel summering
OBS ca priser

- Ikea 10.000:-
-Golv ink golv värme 10.000:-
-Tvätt och tork 12.000:-
-Div 8000:-

DSC00486.jpg

DSC00487.jpg

DSC00488.jpg

DSC00511.jpg

DSC00510.jpg

DSC00372-1.jpg
 
DSC00364.jpg

DSC00365-1.jpg

DSC00366-1.jpg

DSC00551.jpg

DSC00393-1.jpg
 
DSC00603-1.jpg

DSC00604-1.jpg

DSC00605-1.jpg

Montering av dörrar...

DSC00608.jpg

DSC00622.jpg

DSC00623.jpg
 
DSC00627.jpg

DSC00626.jpg

DSC00624.jpg

DSC00625.jpg

DSC00635.jpg

DSC00636.jpg
 
Snyggt som vanligt!

Gillar denna bild på hur det ser ut utanför. Så ska det se ut hos en riktig hemmasnickrare.:)
DSC00627.jpg
 
Mycket snyggt! Jag gillar speciellt dörrarna till den inbyggda garderoben...
I övrigt håller jag med Suhagg! d^_^b
 
Suhagg skrev:
Snyggt som vanligt!

Gillar denna bild på hur det ser ut utanför. Så ska det se ut hos en riktig hemmasnickrare.:)
Haha...det är ju en väldig tur att det inte finns några flygfoton......men tiden för trädgårdsarbete står inte högst upp på listan.....
 
Enk Projektet skrev:
Haha...det är ju en väldig tur att det inte finns några flygfoton......men tiden för trädgårdsarbete står inte högst upp på listan.....
Singel är du också. Enda gången man får ha det så på tomten. Känner igen det själv :cool:
 
RESPEKT :D

//Jante
 
Suhagg skrev:
Singel är du också. Enda gången man får ha det så på tomten. Känner igen det själv :cool:
Hmm...märks det så bra..... :p
 
Enk Projektet skrev:
Hmm...märks det så bra..... :p
d^_^b

Snygg tvättstuga btw!
 
erik_n skrev:
d^_^b

Snygg tvättstuga btw!
Tackar, jag försöker göra så gott jag kan med enkla medel, kan kanske inspirera några andra att göra något liknande....
Är väl singel tillsvidare...om det inte skulle vara någon hus renoverande singel som råkar köra fel :D
 
Praktisk och fin tvättstuga, vi håller själva på och monterar upp endel IKEA skåp i tvättstugan :) Smart med den inbyggda garderoben, det är precis dä alal kläder borde förvaras!
 
Suhagg skrev:
Singel är du också. Enda gången man får ha det så på tomten. Känner igen det själv :cool:
Hmmm, kontakt annons med önskemål om kvinnlig åkare med egen container ??? :rolleyes:

//Jante
 
Är det Ikeas skjutdörrar? Jag trodde de var väldigt svåra att montera på annat än deras egna garderobsstommar?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.