Hej!
När jag går in i forumet och ser ett intressant ämne skulle jag vilja ha möjligheten att klicka på ALLA för att se alla inlägg i den tråden.
Nu kan man bara välja (1 2 3 ... sista sidan) och sen när man klickat in sig i ämnet då kan man välja visa alla.
Så kan man inte presentera ämnet med
(Första sidan | ALLA | Sista sidan)
eller
(1 2 3 | ALLA | sista sidan)

Jag gillar inte att behöva sitta och bläddra.
Detta skulle spara mig ett klick / ämne =)

Kan vara ett i-landsproblem.
 
Jag har en Visa alla knapp brevid listan med sidnummer. :cool:
 
Jag tror det främsta anledningen till att "visa alla" inte syns i listan över trådar är att det blir för tungt (prestandabetungande) och att det är därför den finessen inte finns i vår programvara vbulletin. Vår "visa alla"-länk inne i trådar har vi lagt dit själv.
 
Japp, jag misstänker också att den kan vara tung om det är mycket bilder eller en lång tråd. Men eftersom funktionen finns så kan man ju tycka att den även kunde finnas där man går in i tråden och inte bara inne i tråden.
 
Jag har sett att funktionen finns på andra sajter men inte på någon vbulletinsajt. Så när vi bad vår programmerare flommy att fixa så meddelade han oss att det var ganska enkelt att fixa inne i trådar men betydligt svårare ute i listan över trådar. Varför det var enkelt på det ena stället och komplicerat på det andra minns jag dock inte.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.