Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Javisst, nu ser det äntligen ut som att nya Byggahus kan släppas i morgon fredag. De största buggarna är fixade, sajten går snabbt och jag är taggad till tänderna att få visa upp och börja jobba med det nya utseendet.

I år fyller Byggahus.se 10 år och vi vill fira det med att ge er, alla besökare, en ny fräsch och bättre sida. Vi ville helst börja med forumet, men det var inte möjligt av tekniska skäl. Det har dock inte känts helt fel att bygga om det redaktionella innehållet och det är alltså det vi kan presentera i morgon. Som lök på laxen har vi uppgraderat hårdvaran, från dagens tre servrar till sju sprillans nya servrar på ett annat webbhotell.

Nu vill jag inte avslöja mer, utan berättar mer om vad som är nytt i morgon.

Därför stänger vi Byggahus.se kl. 21.00 och öppnar igen i morgon, senast kl. 08.00.
 
Redigerat:
Ska blir kul att se hur det blir.
 
GIlla!
 
d^_^b
 
Mikael_L
Marlene Eskilsson skrev:
Därför stänger vi Byggahus.se i natt kl. 24.00 och öppnar igen i morgon, senast kl. 08.00.
Neeeej !!!

Vad ska jag göra i natt då ...
Ska jag behöva installera counterstrike ...?
:D :D :D
 
För att hinna så är vi tvingade att stänga redan kl 21. OBS! Tiden är ändrad till kl 21 istället för kl 24.
 
Mikael_L skrev:
Neeeej !!!

Vad ska jag göra i natt då ...
Ska jag behöva installera counterstrike ...?
:D :D :D
Sova?
 
Mikael_L
Det har man gott om tid till sen i graven ... ;)
 
Kommer alla gamla länkar fungera?
 
Märker inte att ni stängt.
 
varför blev mitt inlägg 20:14 när klockan är 21:14?
 
Ja, jag märker att det inte är stängt ännu heller och då är kl. 22.45.

Ni får lycka till!

//Patrik
 
kysan skrev:
Kommer alla gamla länkar fungera?
Ja, det hoppas jag.
 
Tyvärr gick inte uppgraderingen som vi önskade. Vi fick felmeddelanden som vi inte redde ut. Vi ska nu gå igenom felen under fredagen och gör ett nytt uppgraderingsförsök måndag förmiddag. Godnatt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.