Någon som vet vad en drivrem till en jonsered fr 13 kostar? samma som till rider 11
 
Ska jag vara ärlig så tror jag inte så många sitt med reservdelsprislistor på ett verktygsforum en lördagkväll, nog även tveksamt om du frågat i gräsklipparforumet. ;)
Är det inte enklare o mer exakt att ringa din trädgårdsmaskinsbutik på måndag så får du ett korrekt svar och dom kan ta hem den samtidigt.
 
Nimajneb skrev:
Ska jag vara ärlig så tror jag inte så många sitt med reservdelsprislistor på ett verktygsforum en lördagkväll.
Jag är inte så säker på det....;):D:cool:
 
Remmen till kraftuttagen på en Stiga villa kostar 475 spänn men det var ju inte svar på frågan.

P
 
Nimajneb skrev:
Ska jag vara ärlig så tror jag inte så många sitt med reservdelsprislistor på ett verktygsforum en lördagkväll, nog även tveksamt om du frågat i gräsklipparforumet. ;).
Bara för att du sa så tar jag en paus i fotbollstittandet/matlagandet :)

Originalremmen har tre olika artikelnummer beroende på var man kollar. Profilförpackad med Jonseredslogga på kartongen har art. nr. 5310131-45, med Husqvarnalogga 5310050-13 och oprofilerad (även det nr som är tryckt på själva remmen) art. nr. 5065449-01.

Kostar ca 150:- inkl moms och ska finnas hemma hos iaf hos alla Husqvarnahandlare då det varit likadan rem till många modeller och årsmodeller av Husqvarna Rider.
 
Nonkan skrev:
Kostar ca 150:- inkl moms och ska finnas hemma hos iaf hos alla Husqvarnahandlare då det varit likadan rem till många modeller och årsmodeller av Husqvarna Rider.
Ha, Ha, Ha. Du är underbar Nonkan! d^_^b

Och Nimajneb, vad var det jag sa... ;):D
 
Och jag som tänkte skriva att inte ens nonkan skulle ha koll på detta en lördagkväll :)
 
Fick tag i en för 139 kr inkl moms hos en lokal Hva handlare i Borlänge
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.