Härligt att komma nerför trappen yrvaken en måndag morgon och halka på en klase vindruvor för att sedan landa på rygg på en ananas.
 
Bananer kan jag köpa själv men vad kan det vara för grön färg i den där knalla-in-garderoben? Jag har letat efter någon liknande svagt grön färg, eller lurar ljuset mig och det är bara vitt med lite grönton?

Helene

ps. Jisses, nu ser jag megaklasen med druvor i badrummet...jätteskojigt...eh ännu mer redigering, det är frukt ÖVERALLT!
 
Redigerat:
Ja, av 23 st "riktiga" foton räknade jag till 3 st utan frukt.....
 
Grymt bra reklam för firman. Svinball med alla frukter, man kan tro att det är seriöst...
 
Ja, den där fantastiske frank har en "liten" säregen fotostil. Kika på firmans övriga objekt och förundras - eller förfäras.
 
Citroner i handfatet? Äta grapefrukt med kniv och gaffel? Vit soffa och jordgubbar...Lime över hela garderobsgolvet och vindruvor i trappan....livsfarligt... Dock är det vackra bilder och en läcker lägenhet men fruktplaceringarna är rätt säregna.
 
Både meloner och bananer i bastun:p
 
Han missade att stoppa citroner i tvättmaskinen...
 
Mycket bra reklambilder! Varför nöja sej med några citroner på ett fat som så många inredare kör med? Älskar fotografens sätt att driva med publiken :)
gaia
 
Redigerat av moderator:
gaia skrev:
Mycket bra reklambilder! Varför nöja sej med några citroner på ett fat som så många inredare kör med? Älskar hans sätt att driva med publiken :)
gaia
Less is more borde även gälla när det gäller att driva med någon. Nu blir det bara för mycket, liksom.
 
bonnier skrev:
Less is more borde även gälla när det gäller att driva med någon. Nu blir det bara för mycket, liksom.
Jaså du gick på den ja...
 
Jag tycker faktiskt det är ganska småkul och reklamen funkar ju besvisligen eftersom vi tittar och kommenterar? Det lustiga är att jag inte såg all frukt från början, jag såg lite utströdda äpplen och några citroner men missade frukten i trappen, på toan etc. Snacka om selektivt seende, jag skulle inte bli ett bra vittne, den saken är klar. :blushing:

Helene
 
HeleneP skrev:
Snacka om selektivt seende, jag skulle inte bli ett bra vittne, den saken är klar. :blushing:

Helene
:) men du är säkert en bra husköpare eftersom du kollar inte på onödiga ting som ändå inte följer med huset :)
gaia
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.