Hej..

Tänker anlita DittNyaBadrum Sverige AB i Staffanstorp, någon som har haft med dom att göra eller hört någon som haft..
Man är ju lite orolig när det ska väljas företag efter att sett lite jobb här på forumet:(..
 
N
Jag använde DittNyaBadrum när jag skulle lägga stengolv i hallen, blev skitsnyggt och proffsigt gjort. Jag kollade på Rejta innan där de har många bra referenser.

Mvh / Niklas
 
Skall börja med att säga att jag vet ingenting om firman ifråga. Men vill uppmana till viss försiktighet när det gäller att läsa omdömmen på Rejta, som nhjelm läst (och många andra liknande ställen). Vi som modererar här på forumet gör oftast ganska djupa kontroller när det kommer in omdömmen, och i många fall där vi strikt bevisat att ett inlägg är gjort av företag (och de tas då givetvis bort) så hittar vi samma omdömme, ordagrann kopia på rejta, brabyggare osv.

Jag tror att vi är ganska bra på att hitta falska inlägg här på forumet, men vi kan givetvis inte garantera att alla hittas och rensas bort. Omdömmet här ovan från nhjelm har klarat våra första undersökningar, men min erfarenhet är att när en medlem i sitt första inlägg ger ett positivt omdömme om en firma så är det väldigt ofta ett reklaminlägg från firman ifråga.
 
Jag tycker dessutom att nhjelms inlägg är alldeles för kortfattat för att jag ska tro på att han verkligen anlitat DittNyaBadrum. Ett företag som måste göra fuskinlägg skulle jag inte våga anlita.
 
N
Vad fan är det här?! Är det byggahus.se häxjakt från administratörer och moderatorer som påstår att jag jobbar för ett företag bara för att jag skrev något positivt om dem för jag tyckte de gjorde ett bra jobb med mitt golv? Ni kanske borde hoppa av era något för höga hästar och sluta spekulera om saker ni inte har något insikt om. Intressant första möte man får som ny medlem... Oj han valde att skriva positivt om något i sitt första inlägg, han måste vara utsänd från företaget... herrejesus... Kan skicka in bilder på mitt golv om ni vill...

Intressant att få veta hur ni skulle reagerat om det var åt andra hållet. Vad hade hänt om jag skrivet "Anlita aldrig DittNyaBadrum?" Hade ni inlett en liten förundersökning då för att få reda på om det var sant eller inte? Eller bara utgått ifrån att alla företag är djävulen och privatpersoner aldrig ljuger.

/ Niklas
 
Nej, vi undersöker alla referenser (även negativa), så långt det går. Anledningen till att alla är lite skeptiska till referenser från en nyregistrerad medlem, är att vi plockar bort många sådana varje dag, vilket motsvarar ungefär 80 - 90% av referenser som ges av nyreggade medlemmar. Och då handlar det om referenser som vi strikt kan bevisa är falska.
 
Kollade just på rejta... Kul med företag som bara har femmor och ettor i betyg..... Känns så trovärdigt då!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.