Vad krävs för att ni skall komma igång på morgonen?

  • Antal röster
    33
Mikael_L
Vad jag framförallt behöver för att komma igång bra på morgonen är en god och lagom lång sömn innan. :)
Detta är inte alltid helt lätt eller självklart i mitt fall. :S

Sen kommer nog ordentlig frukost som tvåa på kraven, äter jag absolut inget på morgonen så tar allt tvärstopp inom max en halvtimme. Kaffe vill jag också gärna ha på morgonen, men helst 1/2 - en timme efter själva frukosten. Men tillsammans med frukosten fungerar trots allt rätt bra också, men absolut inte inte före själva frukosten.

Sen blir ju morgonen/dagen bättre om ung(jävlarna) håller sig någorlunda i skinnet, vädret är fint, och man planerar att göra något roligt denna dag.


De som behöver alkohol för att kickstarta sig igång på morgonen är jag lite bekymrade för ... :S
 
Kallt vatten i ansiktet, 2x40 sekunder plankan, 10-20 armhävningar, lite snabb stretch, frukost och hellst lite skön musik. Synt och industri!

Håller med Mikael om de två sista menignarna.
 
Kaffe, cigaretter och en plan för vad som ska göras och i vilken ordning. helst ska de 3 största småttingarna vara på dagis också så jag bara har 1-åringen att snubbla över....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.