Daniel78 skrev:
Tjata lagom, vi hörde första gången och blev avundsjuka reda då... (16 grader och regn i Blekinge :(

:)
Då kanske jag inte ska berätta att jag just nu har matkoma efter kvällens tapasorgie och just nu sitter i en solstol utanför vår bungalow och lyssnar på syrsorna iklädd endast pojktrosor och avnjuter ett glas rött?? :cool: nä, bäst att hålla det för mig själv ;)
 
Pojktrosor... :|
 
timmelstad skrev:
Pojktrosor... :|
Ha, ha, eller hur??

Nu vet ju inte jag vad han håller på med för lekar där nere på öarna..., men han måste inse att han är man nu, 28 år och allting. ;)
 
erik_n skrev:
Då kanske jag inte ska berätta att jag just nu har matkoma efter kvällens tapasorgie och just nu sitter i en solstol utanför vår bungalow och lyssnar på syrsorna iklädd endast pojktrosor och avnjuter ett glas rött?? :cool: nä, bäst att hålla det för mig själv ;)
Du blir nog avundsjuk när jag berättar att jag stod 3 timmar i källaren igår morse och spolade bort avloppsvatten som kom upp natten innan under ösregnet, iklädd gummistövlar, följt av fiskpinnar och ris till middag :)
 
Daniel78 skrev:
Du blir nog avundsjuk när jag berättar att jag stod 3 timmar i källaren igår morse och spolade bort avloppsvatten som kom upp natten innan under ösregnet, iklädd gummistövlar, följt av fiskpinnar och ris till middag :)
Det är lite hugget som stucket känner jag...
 
timmelstad skrev:
Det är lite hugget som stucket känner jag...
Jag blev i alla fall inte solbränd :)
 
Daniel78 skrev:
Jag blev i alla fall inte solbränd :)
Antar att du inte hade pojktrosor ( :| ) på dig heller... :cool:
 
Hahaha! Nu är jag hemma i sköna SVEA igen och började med att montera matbordet. Nu ska jag skruva lite i elcentralen, ta ett glas rött och sedan skruva de sista bitarna i köket.
 
erik_n skrev:
Nu ska jag skruva lite i elcentralen, ta ett glas rött och sedan skruva de sista bitarna i köket iklädd endast pojktrosor.
:O:O
 
Hahahaha
 
Nu tycker jag att vi har kommit bort från det viktiga i tråden, vad tusan är pojktrosor för något?
 
mirakelmilla skrev:
Nu tycker jag att vi har kommit bort från det viktiga i tråden, vad tusan är pojktrosor för något?
Vill vi verkligen veta??? :rolleyes::p;)
 
sparkbyxor !!!
 
mirakelmilla skrev:
Nu tycker jag att vi har kommit bort från det viktiga i tråden, vad tusan är pojktrosor för något?
Något så enkelt som underbyxor för män. Kärt barn har många namn: Fillingar, kallingar, jalingar, kallsipper, breifs, boxer, kalsonger eller helt enkelt pojktrosor!:cool:
 
För er som undrar vad som händer fixar jag med de sista smådetaljerna innan det kommer en stor uppdatering med massa bilder!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.