Nu ska det beställas kök från ikea och det känns riktigt gött tror att det kommer bli bra. Bara en fråga: År det någon som vet om Ikea kommer ha köksveckor snart. skulle kännas snopet om man beställde imorgon så har de kampanj om en vecka för vist brukar de va på hösten som dom har köksveckorna?
 
Jag skulle klampa in på Ikea och fråga. Brukar funka på andra kedjor, kanske så även Ikea?

När jag Handlade skjutdörrar på Coop häromsist. så gick personalen och kollade framtida kampanjer och kom fram till att jag skulle vänta 2 veckor, då dom hade 25% på dörrarna jag ville ha
 
Sist var det väl i januari, började samma dag som jag fick mitt levererat :(
 
Innebär inte köksveckorna enbart att man får presentkort att köpa annat på IKEA? Vi har bara tänkt att beställa ett kök (stommar, inga vitvaror), inget annat behövs. Hade ju varit trevligare om de hade typ 20% på köksstommarna. Det var så vi fyndade vårat badrum, då Bauhaus i Kalmar hade 20% på allt från Hafa under en helg med lite jippon och annat.

/S
 
Sist var det 1000:- presentkort per 10.000:- kök...
 
kysan skrev:
Sist var det 1000:- presentkort per 10.000:- kök...
Så hur man än vrider och vänder på det kan du aldrig få själva köksstommarna billigare? Själva är vi skeptiska till bl.a ikeas köksgeråd tillsammans med induktion.

Jag antar man kan använda presentkortet till att köpa lådinredning, luckdämpare, handtag etc för sånt ligger ju löst i varuhuset bara att plocka?

/S
 
steve5432 skrev:
Så hur man än vrider och vänder på det kan du aldrig få själva köksstommarna billigare? Själva är vi skeptiska till bl.a ikeas köksgeråd tillsammans med induktion.

Jag antar man kan använda presentkortet till att köpa lådinredning, luckdämpare, handtag etc för sånt ligger ju löst i varuhuset bara att plocka?

/S
Borde man ju kunna, och lådinredning etc drar iväg.... Men sitta och vänta på en kampanj går ju liksom inte :)
 
Hade varit ypperligt med en sådan kampanj då det snart är dags o beställa kök :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.