Hejsan,

ska äntligen renovera om mitt lilla kök. Golvet skall flytspacklas, golv ska läggas. Spottar i taket. Bredspackla väggar och måla, lite eljobb och till sist sätta upp ett IKEAkök.

Jag behöver alla tips, ni som känner bra och duktiga hantverkare snälla skicka ett pm. Vore ju toppen om en och samma kan göra allt, eller någon snickare med bra kontakter. Och alla ni andra proffs med erfarenhet jag tar mer än gärna emot tips som är bra vid en köksrenovering.

//K
 
Hur gick det?
 
De är i full gång, hoppas klart denna vecka, kan läga upp en bild när det är klart, påmin mig om jag glömmer
 
Vilka anlitade du? Vilken firma :)
 
Dom heter mpg, får väl se när det är klart, om det var ett bra val. Än så länge har det funkat bra.
 
OK - återkom gärna - de som IKEA rekommenderar sågas verkligen av alla på Rejta.se så jag letar vidare!
 
Hur gick det? Blev du nöjd? Prisvärdhet och kvalitet? Skriv gärna, ditt projekt låter likt mitt. Mvh Charlie
 
Hej,

jag blev jättenöjd. Tycker det blev bra, inte så billigt, men så blir det när man vill ha bra grejer. Bifogar lite bilder, fråga gärna om du undrar nåt. Luckorna kommer från Pickyliving.
 
  • bild-15.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • bild-16.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • bild-17.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad är det för typ av bänkskiva ni har valt i köket?

/Tobben
 
Det är stenkomposit, vit från Diapol, 12mm tjock.
 
Fick jag godkänt då?
 
Riktigt snyggt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.